دردسر جدید آبی‌ها/سودای شفر برای رفتن
کد خبر: ۱۰۲۴۹۴
تاریخ انتشار: 2018 March 06    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

حرف‌های تازه وینفرد شفر که در امارات گفت: «من با استقلال قرارداد ندارم و هنوز تمدید هم نکرده‌ام» احتمالاً پیامی بود برای آن دسته از تیم‌های عربی که سرمربی ندارند و دنبال گزینه ایده‌آل می‌گردند. اگر چه دست شفر آنچنان هم خالی نیست. می‌گویند این روز‌ها آژانس نقل و انتقالات معتبری که شفر را به استقلال وصل کرد در حال مذاکره با مدیران الهلال عربستان است.

 سعودی‌ها بعد از کنار گذاشتن رامون دیاز فعلاً با یک مربی موقت کار می‌کنند و همین مسئله باعث شده این‌گونه به نظر بیاید که آن‌ها منتظر پایان فصل هستند تا سرمربی بزرگی را به خدمت بگیرند. می‌گویند این سرمربی بزرگ، شفر است. شایعه شده شفر قبل از شهرآورد به مدیران استقلال پیغام داده بود از یک تیم عربستانی پیشنهاد دارد و از آن‌ها خواسته بود اگر خواهان تمدید قراردادش هستند زودتر اقدام کنند. افتخاری هم بلافاصله مصاحبه کرد و گفت: شفر با ما قرارداد دو ساله دارد و قراردادش را تمدید‌شده بدانید تا تیم‌های خارجی سراغ مرد آلمانی نیایند، اما انگار رقم پیشنهادی باشگاه الهلال به حدی بالاست که شفر دیروز در امارات به حرف آمد و گفت: «هنوز با استقلال تمدید نکرده‌ام.»
اگر الهلال واقعاً مشتری شفر باشد با توجه به شرایط مالی این باشگاه سعودی، کار استقلال برای حفظ این مربی سخت می‌شود.
اگر چه شفر آن‌قدر حرفه‌ای هست که تا پایان فصل جاری به هیچ چیز غیر از موفقیت استقلال فکر نکند، اما کاش استقلال زودتر از این‌ها قرارداد شفر را تمدید می‌کرد تا این روز‌ها دست و دلش نلرزد و ناچار به رقابت نابرابر با الهلال نباشد

خبرورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار