۵۰۰ کپسول گاز در پردیس ترکید
کد خبر: ۱۰۲۴۱۹
تاریخ انتشار: 2018 March 05    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

سرپرست شهرداری پردیس از آتش‌سوزی و انفجار انبار کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت خبر داد.

کوروش گلریز در حاشیه آتش‌سوزی انبار نگهداری کپسول‌های گاز مایع در استان تهران در خصوص این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶ امروز آتش‌سوزی در محل نگهداری و شارژ کپسول‌های گاز مایع در محل ورودی خرمدشت به واحد‌های آتش‌نشانی ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله سه اکیپ از ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری پردیس به محل اعزام شدند.

وی گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس از ایستگاه‌های اصلی و فرعی شهر پردیس و ایستگاه آتش‌نشانی خرمدشت بلافاصله اقدام به اطفای حریق کردند.

گلریز افزود: با توجه به‌شدت حادثه، انفجار‌های متعدد و خطرناک بودن محل در ابتدا نزدیک شدن به این محل که در کنار جاده قدیم بود امکان‌پذیر نبود، اما بااحتیاط و نصب‌های ثابت، مهار آتش آغاز شد.

سرپرست شهرداری پردیس ادامه داد: تعداد ۵۰۰ کپسول گاز مایع بدون در نظر گرفتن نکات ایمنی بر روی هم انبار شده بودند و با نشت گاز از یکی از کپسول‌ها آتش به دیگر کپسول‌ها نیز سرایت و باعث انفجار‌های پی‌درپی شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه محل نگهداری این کپسول‌ها در کنار جاده اصلی قرار داشت دو لاین جاده قدیم به سمت بومهن و به سمت تهران به‌طور موقت مسدود شد.

گلریز تصریح کرد: این انسداد به مدت ۱۵ دقیقه انجام شد تا مشکلی برای خودرو‌های عبوری و دیگر هم‌وطنانمان به وجود نیاید.

سرپرست شهرداری پردیس اظهار کرد: اطفای حریق این محل یک ساعت ادامه داشت و پس از مهار آتش این کپسول‌ها در مجاورت محل با خاک پوشانده شد.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه مجروح و مصدومی نداشت و علت و دلایل این حادثه توسط کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار