واکنش شراره رخام به صحبت‌های لیلا حاتمی در برلین
کد خبر: ۱۰۲۳۸۱
تاریخ انتشار: 2018 March 05    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
بازیگر سریال "آرزو‌های ناتمام" گفت: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.
 
شراره رخام  درخصوص صحبت‌های لیلا حاتمی در جشنواره فیلم برلین و حاشیه‌های بوجود آمده پس از آن گفت: در خصوص لیلا حاتمی در جشنواره برلین احساس می‌کنم این نوع واکنش‌ها و صحبت‌ها کاملاً مقطعی و گذرا است.

وی در همین راستا ادامه داد: من اکثر مواقع ترجیح می‌دهم نظراتی این چنین در مجامع ندهم. باید دید آیا واقعاً برخی صحبت‌ها کمک می‌کند و یا بلعکس باعث بدتر شدن شرایط می‌شود.

بازیگر "آرزو‌های ناتمام" ادامه داد: مهم‌ترین نکته در برخی اظهار نظرات این است که من هنرمند و یا هر شغل دیگری بدانم چه سوء‌استفاده‌هایی از آن نظر می‌شود. من هنرمند باید بدانم کجا دارم در مورد چه موضوعی حرف میزنم. آیا حرفی که می‌زنم دردی را دوا می‌کند و یا نه صرفاً خوراک حاشیه سازی برخی رسانه‌های داخلی و خارجی می‌شود.

وی با اشاره به حاشیه‌سازی رسانه‌ها از برخی اظهار نظرات افزود: من به عنوان یک بازیگر باید در ابتدا هر نظری را در هر جایی ندهم و در ضمن حواسم باشد که اگر در مکانی امکان سوء استفاده از نظرم هست آن نظر را بیان نکنم.
 

میزان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار