ساخت «زیر آسمان شهر ٤» منتفى شد؟
کد خبر: ۱۰۲۳۵۶
تاریخ انتشار: 2018 March 05    -    ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

سیروس میمنت بازیگر تلویزیون و نویسنده سریال «زیر آسمان شهر ٤» در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت فصل جدید این مجموعه نمایشى گفت: در حال حاضر ساخت سرى جدید «زیر آسمان شهر» به دلایل مالى تقریبا منتفى شده و احتمال ساخت این مجموعه نمایشى به کارگردانى مهران غفوریان و مهران مهام در آینده خیلى ضعیف است.

وى در ارتباط با روند ساخت سریال «زیر آسمان شهر ٤»، گفت: حدود دو سال قبل طرح یک سریال آپارتمانى نود قسمتى را به مهران مهام دادم که وى در همان جلسات خطاب به من گفت: مردم، مسئولان و مدیران صداوسیما پس از گذشت این همه سال هنوز دنبال ساخت «زیر آسمان شهر» هستند؛ این طرح آپارتمانى را به «زیر آسمان شهر ٤» تبدیل کنیم که تصمیم وى با موافقت من همراه بود و کارهاى اولیه را با مهران غفوریان آغاز کردیم.

این بازیگر با اعلام اینکه رضا عطاران هم چندین جلسه در جلسات فیلمنامه نویسى شرکت کرد، خاطرنشان کرد: رضا عطاران بنیانگذار نوشتارى کاراکترهاى «زیر آسمان شهر» است که علیرغم کسالت و بیمارى پدر خود در آن مقطع در چند جلسه فیلمنامه نویسى با حضور من و مهران غفوریان حاضر شد و نظرات سازنده و بسیار خوبى هم داد که از نظرات وى هم استفاده کردیم.

سیروس میمنت با اشاره به اینکه همکارى مجدد با بازیگران «زیر آسمان شهر» یکى از سختى هاى ساخت فصل جدید این سریال بود، تصریح کرد: دو نفر از بازیگران «زیر آسمان شهر» ایران نبودند، همچنین سن برخى بازیگران بالا رفته بود و مثل گذشته از آن‌ها نمى توانستیم استفاده کنیم و در مجموع شرایط بازیگران مثل گذشته نبود، هرچند که براى این مسئله هم راهکارهایى داشتیم تا به مشکل نخوریم.

وى با اشاره به اینکه از سال ٩٦ ساخت فصل چهارم سریال «زیر آسمان شهر» جدى شد، گفت: اواسط سال جارى بود که برنامه ریزى هاى لازم براى پروسه ساخت سرى جدید «زیر آسمان شهر» را آغاز کردیم که مهران غفوریان به عنوان بازیگر به سریال «ماه تى تى» داود میرباقرى پیوست و به دلیل اینکه دوست داشت با میرباقرى کار کند، ساخت «زیر آسمان شهر» متوقف شد و «ماه تى تى» هم به سرانجام نرسید و نیمه تمام ماند. نهایتا به فصل زمستان رسیدیم که مهران غفوریان و مهران مهام هر کدام درگیر مسائل خودشان شده بودند و ساخت «زیر آسمان شهر ٤» متوقف شد.

بازیگر سریال «خانه به دوش» در ادامه اضافه کرد: اگر «زیر آسمان شهر ٤» ساخته نشود، طرح آپارتمانى خودم را که به «زیر آسمان شهر ٤» تبدیل شده است را به همان قالب اولیه یا تازه درخواهم آورد و مجددا براى ساخت آن در صداوسیما اقدام خواهم کرد.

سیروس میمنت در پایان گفت: پس از اینکه مهران غفوریان از ساخت «زیر آسمان شهر ٤» در رسانه‌ها خبر داده بود با بازتاب هاى مثبت زیادى در سراسر ایران مواجه مى شدم، این مسئله بیانگر محبوبیت «زیر آسمان شهر» است، از مسئولان خواهش مى کنم که شرایط ساخت این سریال به تهیه کنندگى مهران مهام را مهیا کنند.

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار