شهرداری عملیات ساخت پلاسکو جدید را متوقف کرد
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰
تاریخ انتشار: 2018 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

به دنبال عدم همکاری وکارشکنی گروهی از کسبه ساختمان ۵ طبقه، عوامل مسوول شهری با نصب بلوک‌های بتنی و پلمپ کارگاه مانع اجرای عملیات خاک برداری و جابجایی نخاله‌ها شدند

عبیدی سرپرست کارگاه "ساخت پلاسکو " در خصوص اهم اقدامات انجام شده به جز تجهیز کارگاه‌ها گفت: در پی آغار عملیات اجرایی در ساخت ساختمان پلاسکو از دهه فجر تا کنون جهت بررسی وضعیت لایه‌های خاک و عملیات ژئو تکنیک ۸ گمانه دستی با ۴۸ نمونه برداری خاک به عمق ۳۵ متر و ۸ گمانه ماشینی با ۹۰ نمونه برداری به عمق ۹۰ متر وهمچنین ۳ هزار متر مربع خاک برداری صورت گرفته است.

وی افزود: هفته گذشته در یک اقدام اعلام نشده قبلی با استقرار بلوک‌های بتنی کارگاه تا اطلاع ثانونی پلمپ و عملیات خاک برداری متوقف و متاسفانه حتی امکان تخلیه کامل ماشین آلات مستقر در کارگاه هم فراهم نشد.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرده عدم همکاری و هماهنگی همه مسئولان موثر و کسبه ساختمان پلاسکو نتیجه‌ای جز به تاخیر افتادن اجرای پروژه نخواهد داشت.

اجرای این پروژه به عنوان یک خواست ملی تنها در سایه همکاری و همدلی همه مسوولان امر و کسبه پلاسکو امکلان پذیر خواهد بود و بنیاد مستضعفان به تت‌هایی و بدون این همکاری امکان اجرای پروزه در زمان تعیین شده و تعیین تکلیف ذینفعان در دسترسی به حقوق خود را نخواهد داشت و بدیهی است بنیاد مسئولیتی در قبادل این تاخیرات نخواهد داشت.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار