وانت سازی به سبک BMW+عکس
کد خبر: ۱۰۲۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 04    -    ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

از آن زمانی که مرسدس بنز، رقیب قدیمی ب ام و، مدل کلاس X را رونمایی کرد تا امروز صحبت های بسیاری در مورد واکنش ب ام و به گوش رسیده و شاید به زودی شاهد اضافه شدن یک خط وانت به محصولات این شرکت باشیم.

شانس اینکه ب ام و یک محصول جدید به شکل وانت به محصولات خود – حداقل در برخی بازارها – اضافه کند بسیار بالا رفته است. به نظر می رسد مشتریان این شرکت و نمایندگی های استرالیا بیشتر از دیگر نقاط جهان منتظر رونمایی از محصول وانت ب ام و هستند.

مارک ورنر، مدیرعامل ب ام و در استرالیا در یک گفتگوی خبری اعلام کرد: در حال حاضر درخواست های بیشماری از ما برای تولید وانت می شود و ما نیز این موضوع را از کارخانه پیگیر هستیم تا به نتیجه برسیم. ما در حال بررسی بازارهای دیگر نیز در همین راستا هستیم ولی هنوز زود است تا نتایج تحقیقاتمان را اعلام کنیم.

بر اساس گفته ورنر استرالیا یکی از بازارهای داغ برای ورود خودروهای وانت و پیک آپ است. سال گذشته میزان فروش این محصولات 17 درصد رشد داشته و 13 درصد از کل خودروهای این کشور وانت هستند. با این حال بازار استرالیا به تنهایی برای ب ام و کوچک به نظر می رسد که بخواهد چنین ریسک بزرگی انجام دهد و به دنبال برنامه ای جامع تر برای فروش در جنوب آسیا و آمریکای جنوبی است.

وانت سازی به سبک BMW!

سال گذشته نیز مدیر ب ام و در محدوده آسیا و آفریقا اعلام کرده بود این شرکت نیاز به در نظر گرفتن یک وانت برای خط تولیدش دارد. ب ام و اگر بخواهد وارد این بخش شود می تواند از پلتفرم شاسی بلندهایش استفاده کند. پیش از این نیز زیرمجموعه M از ب ام و چند محصول وانت به صورت آزمایشی تولید کرده بود که نمونه های جالبی بودند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ميم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
ياد آريسان افتادم! مرسى اَه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار