بهترین زمان خرید تور دبی
کد خبر: ۱۰۲۱۵۶
تاریخ انتشار: 2018 March 03    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
اولین حضور ایرانیان در این شهر در سال‌های اولیه بیشتر به بازرگانان و تجار محدود می‌شد. اما به مروز گردشگران نیز در این شهر رو به افزایش رفتند. حتی امروز هم بخش عمده‌ای از مسافران این مقصد برای حضور در مراکز خرید بی‌نظیر این شهر به آن سفر می‌کنند. اما در کنار این مورد جاذبه‌های گردشگری فراوانی در این شهر وجود داشته با ساخته شده است.

شاید یکی از اولین مسیرهای گردشگری که در دو دهه اخیر توسط ایرانیان مورد استقبال زیادی قرار گرفت شهر دبی بوده است. رونق سفر به این مقصد هنوز وجود داشته و در طول سال ایرانیان زیادی بدین مقصد با انگیزه‌های مختلف سفر می‌کنند.

آژانس مقتدر سیر تابان، مجری مستقیم تور دبی در دو دهه گذشته بوده است و با توجه به تجربیات فراوانی که در این سال‌ها به دست آورده است تلاش می‌کند تا مسافران خود را با راهنمایی لازم به بهترین و لذت‌بخش‌ترین سفر خود هدایت کند. از آن‌جا که دبی در منطقه‌ای گرم و بر لب سواحل خلیج فارس واقع شده به صورت همزمان آب و هوایی گرم و مرطوب دارد و این مسأله در تابستان می‌تواند افراد زیادی را آزار دهد. بنابراین بهتری زمان برای سفر به این مقصد از اوایل پاییز آغاز شده و با‌گذشت زمان رو به بهبود هم می‌رود. اما این بهبود کیفیت آب و هوا و طبیعتاً سفر به این مقصد می‌تواند روی هزینه‌ی سفر تأثیر به سزایی داشته باشد. اما در میان ماه‌های زمستان، فصل اسفند یک استثناء به حساب می‌آید. اکثر ایرانیان در این ماه مشغول رسیدگی به امور پایان سال خود هستند و این اجازه‌ی سفر در این ماه را به ایشان نمی‌دهد. این کاهش درخواست موجب کاهش قیمت نیز می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید در بهترین زمان ممکن با کمترین قیمت سفری به این شهر مدرن داشته باشید همین حالا آخرین مهلت برای خرید تور دبی است.

بهترین زمان خرید تور دبی

گشت و گذار در شهر دبی

اولین حضور ایرانیان در این شهر در سال‌های اولیه بیشتر به بازرگانان و تجار محدود می‌شد. اما به مروز گردشگران نیز در این شهر رو به افزایش رفتند. حتی امروز هم بخش عمده‌ای از مسافران این مقصد برای حضور در مراکز خرید بی‌نظیر این شهر به آن سفر می‌کنند. اما در کنار این مورد جاذبه‌های گردشگری فراوانی در این شهر وجود داشته با ساخته شده است.

به گزارش ویرلن؛ از سواحل تجهیز شده و زیبا تا باغ‌های گل و پیست اسکی آماده‌سازی شده برای مسافران با سلیقه‌های متفاوت و متضاد. برای آشنایی هر چه بیشتر با این‌گونه جاذبه‌ها در دبی می‌توانید در صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام مقتدر سیر عضو شوید.

ایرلاین‌های ارائه شده در مسیر دبی

اگر چه در مسیر تهران به دبی همه روزه و در تمامی طول سال خطوط هوایی زیادی فعال هستند اما برای تورهای مسافرتی از مسیر بیشتر از خطوط هوایی ایران ایر، ماهان ایر، امارات و ایرعربیا استفاده می‌شود. در این میان ایر عربیا ارزان‌ترین قیمت و امارات گرانترین آن محسوب می‌شود.

اما برای خرید تور با پرواز شرکت ایرعربیا باید دقت کنید و صرفاً به واسطه‌ی قیمت آن وسوسه نشوید با دیدی کامل به انتخاب دست بزنید. محل فرود این ایرلاین در شهر شارجه بوده و این مسأله باعث می‌شود تا نیاز باشد فاصله‌ی شارجه تا دبی به وسیله اتوبوس به مدت ۴۰ دقیقه طی شود. البته این خدمات بخشی از تور بوده و هزینه‌ای ندارد اما طبیعتاً ممکن است همین باعث انتخاب توری با پرواز دیگر شود.

انتخاب نوروز برای سفر به دبی

همان‌طور که گفته شد بخش زیادی از ایرانیان در اسفند ماه به واسطه‌ی درگیری‌های مختلف امکان سفر را نداشته و بر خلاف آن صرفاً در تعطیلات عید نوروز می‌توانند به سفر فکر کنند. دبی نیز از مقصدهای محبوب ایرانیان در نوروز است. تورهای این مسیر در دی ماه عرضه می‌شوند تا این دست افراد از قبل امکان برنامه‌ریزی و خرید را داشته باشند. تاریخ‌های پر طرفدار مانند ۲۸ اسفند تا ۳ فروردین معمولاً در هفته‌های اول اسفند پر شده و دیگر امکان خرید آن وجود ندارد. بنابراین اگر شما از این دست افراد هستید باید همین حالا دست به کار شوید و قبل از آن که دیر شود و موقعیت سفر در این تاریخ‌ها را از دست دهید لیست تور دبی نوروز 97 را با دقت چک کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار