تعرفه واگذاری تلفن ثابت گران می‌شود؟
کد خبر: ۱۰۲۱۴۰
تاریخ انتشار: 2018 March 03    -    ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

به نقل از مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گزارش داد: هیچ گونه افزایش قیمتی در تعرفه های واگذاری تلفن ثابت مد نظر نیست و در شرایط کنونی قیمت ها ثابت خواهد ماند.

سید مجید صدری افزود: هرگونه اقدام برای افزایش قیمت نیازمند کسب نظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران است و اکنون هیچ دستوری از سوی این سازمان صادر نشده است.

وی از تلاش برای رایزنی با سازمان مذکور با هدف اعمال تغییر در تعرفه ها خبر داد و در عین حال تاکید کرد: هدف مخابرات ارائه سرویس مناسب با قیمت مناسب به شهروندان است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: هنگامی که سرویسی با کیفیت مناسب در اختیار مردم قرارداده شود آنان در زمینه قیمت، ابراز نارضایتی نخواهند داشت.

صدری خاطرنشان ساخت: تلاش می شود سرویس های جدیدی با کیفیت مناسب و قیمت مناسب چه در بخش داده و چه بخش ثابت و چه در بخش سرویس های ارزش افزوده سال آینده در اختیار مردم قرار گیرد.

وی یکی از کارهای مخابرات ایران در سال 97 را توجه جدی تر به افزایش کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و مشتری مداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا بتوان رضایت مردم را جلب کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات به عنوان قدیمی ترین شرکت فعال در بخش ارتباطات تلاش دارد از آخرین تکنولوژی های روز استفاده کرده و خدمات غیر حضوری به مردم ارائه دهد و تا جایی که ممکن است، مردم برای گرفتن سرویس مورد نیاز خود مراجعه ای به مراکز نداشته باشند.

صدری ادامه داد: تلاش می شود بتوان توسعه چه در بخش سرویس های قدیمی چه فیبرنوری و چه سرویس های جدید انجام شود.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار