فردا یک شبکه تلویزیونی افتتاح رسمی می‌شود
کد خبر: ۱۰۲۰۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 02    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵

شبکه تلویزیونی ایران کالا که حدود یک سال قبل (اسفند 95) پخش آزمایشی خود را آغاز کرد، فردا شب (۱۲ اسفند ماه) ساعت ۲۰ به طور رسمی افتتاح می‌شود.

مراسم افتتاحیه این شبکه به طور زنده از شبکه ایران کالا پخش خواهد شد و بخش‌هایی از آن نیز از شبکه خبر به روی آنتن می‌رود.

مراسم افتتاحیه ایران کالا با حضور عبدالعلی علی‌عسکری (رییس سازمان صدا وسیما) و جمعی از هنرمندان پیشکسوت، ورزشکاران، مسوولان دولتی، بازرگانان و کارآفرینان برگزیده کشور و مسوولان ارشد اصناف در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار می‌شود.

شبکه تلویزیونی «ایران کالا» در ۱۲ ماه گذشته به منظور حمایت از تولید و خدمات ایرانی، جذب حداکثری مخاطبان و دستیابی به اهداف و ماموریت‌های تعیین شده، برنامه‌هایی در قالب‌های مستند، ترکیبی، پویانمایی و اطلاع‌رسانی تولید کرده است.

برنامه‎های این شبکه در حال حاضر به صورت ۱۶ ساعت در روز، از ساعت ۷ لغایت ۲۳ در حال پخش بوده و علاوه ‎بر دریافت برروی کانال ۲۸ گیرنده‎های دیجیتال، از طریق ماهواره‌های بدر (فرکانس ۱۱۸۸۱، عمودی، SR ۲۷۵۰۰) و اینتل ست ۹۰۲ (فرکانس ۱۱۵۵۵، افقی، SR ۳۰۰۰۰) نیز قابل دریافت است.
از مهمترین برنامه‌های در حال پخش شبکه می‌توان به «خبرآگهی»، «بارکد» و «پایش پلاس» اشاره کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
1
بودجه اون هم از جیب مردم تامین میشه. اگر صدا و سیما یک شرکت خصوصی بود الان سالها بود که ورشکسته شده بود. حدود 100 کانال تلویزیونی با برنامه های موازی و بدون مخاطب.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
1
من سالهاست شبکه ملی رو ندیدم اقا من راضی نیستم حق منو بدید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار