کارعجیب کلیسای آمریکایی؛ غسل تعمید سلاح +تصاویر
کد خبر: ۱۰۲۰۸۲
تاریخ انتشار: 2018 March 02    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸

دو هفته پس از حمله مسلحانه مرگبار به مدرسه‌ای در فلوریدا، شماری از آمریکایی‌ها با حضور در یک کلیسا تفنگ‌های خود را غسل تعمید دادند.

به گزارش نیویورک تایمز، دوهفته پس از حمله مسلحانه به مدرسه‌ای در فلوریدا، شماری از آمریکایی‌ها به کلیسا رفتند و تفنگ‌های خود را غسل تعمید دادند. کلیسای شهر پنسیلوانیا که «صلح و وحدت جهانی!» نام دارد و عموما به دلیل برگزاری جشن عروسی مشهور است، میزبان این مراسم بود.

مقامات این کلیسا معتقدند، «میله آهنین» که در کتاب مقدس مسیحیان آمده است، همان تفنگ در عصر امروز است. از این رو آن‌ها موظف به نگهداری و استفاده از آن هستد!

در این مراسم شرکت کنندگان تفنگ هایشان را با آب مقدس تبرک دادند. البته ماموران کلیسا پیش از برگزاری مراسم تفنگ‌ها را بازرسی کردند تا از نبود گلوله مطمئن شوند! مردان و زنان با داشتن تاج‌های طلایی و نقره‌ای ساخته شده از گلوله، در حالی که لباس ها‌ی سفید و صورتی پوشیده بودند و مسلسل‌های امروزی و پیشرفته خود را در دست داشتند، در این مراسم برای صلح و توانایی دفاع از خود دعا خواندند.

تصاویری که از این مراسم منتشر شده نشان می‌دهد بسیاری از اسلحه‌ها اتوماتیک و با توانایی شلیک‌های متعدد هستند.

مسئولان این کلیسا معتقدند اگر معلمان مدرسه فلوریدا مسلح بودند، می‌توانستند از کشتار دانش آموزان جلوگیری کنند. از دیگر عقاید جنجال‌برانگیز این کلیسا علاقه‌مندی به مسلح بودن تمام افراد جامعه است. این کلیسای جنجالی بار‌ها توسط رسانه‌ها به شست و شوی مغزی و تاثیر نامناسب بر پیروانش متهم شده است؛ اما مسئولین این کلیسا چنین اتهاماتی را رد می‌کنند.

همزمان با برگزاری این مراسم، افراد بسیاری در حوالی کلیسا دست به تجمع اعتراضی زدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار