روحانی به افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت شد +عکس
کد خبر: ۱۰۲۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 02    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا که به تهران سفر کرده است صبح دیروز با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بر همین اساس پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور از دعوت حجت‌الاسلام روحانی به مسکو جهت شرکت در مراسم افتتاحیه جام جهانی خبر داد و به نقل از رئیس فیفا نوشت: باعث افتخار فیفاست که اگر رئیس‌جمهور ورزش دوست ایران تماشگر ویژه افتتاحیه جام جهانی باشد.

روحانی به افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ دعوت شد +عکس

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
البته اگر بازی پرسپولیس و استقلال رو به عنوان ویترین فوتبال ایران در نظر بگیرید معلوم هست که فوتبال ایران در چه سطح پایینی قرار داره. من تیرانداز با کمان البته غیرحرفه‌ای هستم و میدونم اگر یک صدم پولی که در فوتبال هست در این رشته خرج میشد پیشرفتهای خیلی زیادی داشتیم. الان همه کماندارها غیر از چندتای محدود در تیم ملی از جیب خرج میکنن. منظورم خرج خودشون نیست و اصلا انتظار درآمد برای امرار معاش شخصی هم نیست؛ منظورم خرج مسابقات، خرج باشگاه، خرج‌های جانبی مربوط به کمان، اگر سفر خارجی و یا داخلی برای مسابقات باشه خرج سفر و اقامت رو از جیب باید بدن. من میشناسم کسی رو که در مسابقات بین‌المللی مقام آورد ولی بعدها از سر ناامیدی کمانش رو فروخت تا دیگه سراغ این ورزش نیاد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار