بهاره رهنما و همسرش کفشدار حرم امام رضا(ع)شدند +عکس
کد خبر: ۱۰۲۰۳۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 02    -    ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

بهاره رهنما بازیگر محبوب و پرحاشیه ایرانی با انتشار عکسی از خود و همسرش در حرم امام رضا (ع) صفحه رسمی اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد و نوشت: خیلیا میپرسن نمیترسی از اینکه انقدر بی محابا از عشق حرف میزنی، نمیترسی اتفاقی برای زندگیت بیفته که بعد همه بگن دیدی اولش چی میگفت بعد چی شد؟ خیلیا میگن کاش مثل بیشتر ادم ها، جدایی و ازدواجت رو پنهان میکردی!

خیلیا میگن نشر خوشبختی باعث چشم زخمه، خیلیا هزار و یک انگ و قضاوت نسبت به ما دارن، اما با همه این حرف و حدیث‌ها بخودم که رجوع میکنم میبینم، نه، من واقعا از این حرف‌ها وپیش بینی‌ها نمیترسم بعد دنبال دلیل این نترسیدن میگردم میگم شاید، چون کلا تو همین لحظه زندگی میکنم و با همه وجودم تو اکنونم اینطور نمیترسم از فردا و فردا‌ها و هرچه که در راهه، بعد میگم شاید، چون با ادم خیلی محکم و قابل تکیه‌ای ازدواج کردم انقدر از هیچ چیز نمیترسم!

اما واقعیت اصلی تو همین عکس وجود داره، واقعیت علت اطمینان من به زندگیم تو بزرگی معرف ما و کسی است که باعث این وصلت شد، شاهی که در حرمش عقد شدیم و حالا یک ماه ما رو کنار خودش خونده و هر بار در حرم امنش قرار میگیرم متوجه تفاوت هدیه این ازدواج با همه هدایای زندگیم میشم، شک ندارم و میدونم کنارمونه و حامی عشق و روزگار ما و هرکی از ته دل صداش کنه:یا ضامن اهو، کنارشه! پی نوشت یک: همیشه با همسر جان توی حرم دعای ویژه برای همه عاشقا میکنیم!. پی نوشت دو: بهترین هدیه ازدواج ما ماهی یکبار کفشداری حرم اقا بود که بعد از طی مراحل مختلف بالاخره بهمون دادن و افتخارش نصیبمون شد.

پی نوشت سه:هنوز و همچنان انتخابم اینه که حال خوبم رو با طرفداران بزرگوارو خوبم شریک بشم، این شهر و خصوصا زنان این شهر نیاز به امید و نشر حال خوب دارند، این یک انتخاب شخصی و سلیقه هدفمنده و خدا رو شکر هر روز بیشتر داره جا می‌افته و پذیرفته میشه

بهاره رهنما و همسرش کفشدار حرم امام رضا(ع)شدند +عکس

جام نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
6
دست بر دارید از این مسخره بازیها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
1
اقا دیگه با امام رضا گفتن هم میخاین به نامی شدن بر سید.ول کنید بابا . مگه استان قدس نمیفهمه چیکار داره میکنه. دیگه با مفدسات مردم چیکار دارین خانم رهنما..برو تبلیغ وسایل آرایشیتونو بکنین...همه چی دیگه داره قاطی میشه والله.هیچی نباشه مکتب اسلام و امام رضا با عروسی اعیانی و تفریح لاکچری سنخیت نداره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
1
کی دست از این جلف بازیها برمیداری؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
1
اره بابا فهمیدیم دیگه
عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
از سیاستهای مدیریت جدید است ! حداقل ایشان را ملزم می کردند در غیر حرم هم حفظ ظاهر کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار