کشف زن و شوهر تهرانی از داخل محموله ترانزیتی
کد خبر: ۱۰۱۹۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 01    -    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
یک زوج تهرانی از داخل کانتینر یک دستگاه تریلی خروجی از کشور که از ترکمنستان عازم ترکیه بود، در مرز بازرگان از سوی مأموران گمرک کشف شدند.
 
ماموران گمرک بازرگان در بازرسی و کنترل هوشمند و رصد یک محموله ترانزیتی حامل پنبه متوجه قاچاق انسان شدند.

بر همین اساس، در بازرسی و کنترل این محموله به کمک تجهیزات کنترلی، ماموران گمرک در لا به لای بار پنبه یک زوج را کشف کردند که در داخل بار مخفی شده بودند و قصد داشتند به صورت غیرقانونی از کشور خارج شوند.

این کامیون از ترکمنستان به ترکیه در حرکت بود که شب گذشته در حین کنترل کامیون‌های ورودی و خروجی درمرز بازرگان ماموران به یک کامیون خروجی مشکوک شده و در حین بازرسی دقیق دو فرد ایرانی و اهل تهران را در داخل کامیون کشف و دستگیر شدند. افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

تاکنون بیش از ۵۰۰ مورد قاچاق انسان به صورت فردی یا گروهی، ایرانی یا اتباع سایر کشور‌ها از سوی گمرک ایران کشف و در مراجع قضایی پرونده تشکیل شده است.

بر اساس گزارش دفتر اطلاعات منطقه‌ای سازمان جهانی گمرک (RILO) در سال ۲۰۱۷، گمرک ایران در مبارزه با قاچاق رتبه اول دنیا را کسب کرده است.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
مهاجرت حق انسان است.برای چی مانع مهاجرت مردم میشن؟وقتی نمی تونن اوضاع زندگی مردم رو سامان بدن بزارن مهاجرت کنن.ولی تا مردم رو ندوشن اجازه خروج بهشون نمیدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار