آقای بازیگر: شیمی درمانی روی بدنم جواب نمی‌دهد
کد خبر: ۱۰۱۹۰۳
تاریخ انتشار: 2018 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
حسین محب اهری با اشاره به روند درمان بیماری اش و اینکه هنوز بدنش آمادگی پیوند مغز استخوان را ندارد، عنوان کرد با وجود بیماری فعالیت‌های هنری اش را ادامه می‌دهد.

حسین محب اهری بازیگر تئاتر درباره وضعیت بیماری اشگفت: مراحل درمان همچنان ادامه دارد، اما هنوز برای پیوند مغز استخوان آمادگی ندارم، چون بیماری در بدنم فعال است و تا فعال بودن بیماری امکان پیوند وجود ندارد. به قول پزشک معالجم پیوند مغز استخوان مثل آب روی خاکستر است نه آب روی آتش به همین جهت باید ابتدا بیماری ام خاموش شود بعد اقدام به کار کنم.

وی ادامه داد: قرار است هفته آینده کمیسیون پزشکی برایم تشکیل شود و احتمالا رژیم دارویی ام تغییر خواهد کرد، چون در حال حاضر شیمی درمانی دیگر روی بدن من جواب نمی‌دهد و باید درمان دیگری را امتحان کنم. در حال حاضر شیمی درمانی ام تمام شده و منتظر تشکیل کمیسیون پزشکی هستم، اما در عین حال فعالیت‌های هنری ام را هم ادامه می‌دهم.

بازیگر نمایش «خسیس» درباره فعالیت‌های هنری اش بیان کرد: این روز‌ها مشغول تمرین نمایش «غول بزرگ مهربان» هستم که قرار است از ۶ فروردین ماه به کارگردانی مریم کاظمی اجرای عمومی خود را در مجموعه «آسمان» واقع در زعفرانیه آغاز کند. این نمایش نوشته دیوید وود است که با ترجمه حسین فدایی حسین در گروه تئاتر مستقل تولید شده و در آن به جز من بازیگرانی، چون مریم کاظمی، جواد اعرابی، حمید گلی، علی فروتن، هومن رهنمون و ... به ایفای نقش می‌پردازند.

محب اهری در پایان صحبت هایش متذکر شد: تمام تلاش من این است که با کار کردن خودم را سرگرم کرده و از لحاظ روانی روحیه ام را حفظ کنم. اگر قرار باشد به دلیل بیماری ام مایوس و ناامید شوم بیماری به شدت به من حمله می‌کند. آرام بودن اعصاب و روان یک بیمار تاثیر بسیاری بر بهبود بیماری اش می‌گذارد بنابراین من هم با کار کردن روحیه ام را حفظ و تقویت می‌کنم.
 

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار