رئیس ستاد تبلیغاتی‌ ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ +عکس
کد خبر: ۱۰۱۸۶۱
تاریخ انتشار: 2018 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
منابع خبری روز سه‌شنبه گزارش داده‌اند رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از همین حالا برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ دست به کار شده و رئیس ستاد تبلیغاتی‌اش را انتخاب کرده است.

یک رسانه آمریکایی مدعی شده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا قصد دارد برای دوره بعدی انتخابات این کشور در سال ۲۰۲۰ هم نامزد شود.

«سی‌ان‌ان» همچنین مدعی شد ترامپ «براد پارسکیل»، مدیر بخش رسانه‌های دیجیتال در ستاد انتخاباتی سال ۲۰۱۶ خود را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی جدید خود معرفی خواهد کرد.

کاخ سفید، دقایقی بعد این خبر را تأیید کرد.

«سی‌ان‌ان» نوشته اینکه ترامپ در سال ۲۰۲۰ بار دیگر نامزد انتخابات شود مسئله شگفت‌انگیزی نیست و او اندکی بعد از مراسم تحلیفش در سال ۲۰۱۷ گفت که این کار را انجام خواهد داد. موضوع عجیب، اما آن است که او سه سال قبل از فرارسیدن تاریخ انتخابات، رئیس ستاد تبلیغاتی خودش را انتخاب کرده است.
 


رئیس ستاد تبلیغاتی‌ ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ +عکس
ترامپ «براد پارسکیل» را به عنوان رئیس ستاد تبلیغاتی خود در سال ۲۰۲۰ انتخاب کرده است

«جف فلیک»، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا چند ماه پیش گفته بود در صورتی که ترامپ روال فعلی‌اش را ادامه دهد، ممکن است مجبور باشد در مرحله مقدماتی هم با هم‌حزبی‌هایش برای معرفی به عنوان نامزد حزب رقابت کند. پیش از این برخی منابع خبری مدعی شده بودند در صورتی که ترامپ بخواهد برای بار دوم در انتخابات ۲۰۲۰ کاندید شود، ممکن است از سوی هم‌حزبی‌هایش در مرحله مقدماتی به چالش کشیده شود.

معمولاً روسای جمهور مستقر از طرف هم‌حزبی‌هایشان به چالش کشیده نمی‌شوند و کمیته مرکزی حزب آن‌ها را بدون شرکت در رأی‌گیری‌های مقدماتی به عنوان نامزد حزب معرفی می‌کند.

با وجود این، در تاریخ برگزاری انتخابات‌های ریاست‌جمهوری آمریکا چند بار این روال عوض شده است. «جیمی کارتر» در سال ۱۹۸۰ با وجود آنکه رئیس‌جمهور مستقر بود، در مرحله مقدماتی مجبور شد با «تد کندی» رقابت کند. چهار سال بعد هم «جرالد فورد»، رونالد ریگان را به چالش کشید.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار