صبحانه ای از جنس انگلیسی
کد خبر: ۱۰۱۷۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 28    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
از فواید صبحانه اینست که صبحانه توازن انسلین بدن را حفظ کره و اعمال بدن را تنظیم می کند. صبحانه به دفع مواد زاید از بدن کمک زیادی می کند . تمرکز را تقویت کرده و فعالیت ذهنی را افزایش می دهد. از یبوست جلوگیری کرده و اشتهای شخص را تنظیم میکند. در این بخش خبری میخواهیم صبحانه ای متفاوت را به شما معرفی کنیم.صبحانه ای از جنس انگلیسی؛ پس با ما همراه باشید.

صبحانه ای از جنس انگلیسی!به گزارش «تابناک با تو»؛ از فواید صبحانه اینست که صبحانه توازن انسلین بدن را حفظ کره و اعمال بدن را تنظیم می کند. صبحانه به دفع مواد زاید از بدن کمک زیادی می کند. تمرکز را تقویت کرده و فعالیت ذهنی را افزایش می دهد. از یبوست جلوگیری کرده و اشتهای شخص را تنظیم میکند. در این بخش خبری میخواهیم صبحانه ای متفاوت را به شما معرفی کنیم. صبحانه ای از جنس انگلیسی؛ پس با ما همراه باشید.

مواد لازم:

۴عدد سوسیس
به میزان لازم قارچ
۲ عدد کوچک گوجه فرنگی
۴ ورق بیکن گوشت
۴۱۹ گرم لوبیا
به میزان لازم کره
۴ عدد تخم مرغ
به میزان لازم نمک
به میزان لازم فلفل سیاه
۴ برش نان تست

صبحانه ای از جنس انگلیسی!

طرز تهیه:

ماهیتابه ای را روی حرارت پایین قرار دهید. مقداری کره در آن آب کنید و تخم مرغ ها را در آن بریزید. به آن نمک و فلفل بزنید و آن ها را تا پخته شوند، هم بزنید. تخم مرغ را از روی حرارت بردارید.
سوسیس،قارچ و گوجه ها را به همراه بیکن گوشت و لوبیا در بشقاب گرم شده بچینید. نان تست را روی آن ها قرار دهید و تخم مرغ را روی آن بگذارید.

منبع:آشپزی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
1
خیلی خوبه به خاطر تنوع هم که شده صبحانه با نهار و شام فرق کنه . بابا اینها رو ول کنین صبحونه همون نون و پنیر و گردو و کره و حلواارده و عسل و خامه اینها رو موقع نهار و شام میخورن .
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
0
کله پاچه بیشتر می چسبه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
0
2
کشته اون 419 گرم لوبیا شدم حالا 420 گرم بشه نمیشه؟؟ خخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار