مردان متأهل سالم‌ترند یا مردان مجرد؟!
کد خبر: ۱۰۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 27    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
محققان دریافته اند که مردان متأهل به دلیل مسئولیتی که حس می‌کنند، بیشتر به فکر سلامتی خود و چکاپ و دوری از مواد مخدر و …هستند. محققان معتقدند مردان متأهل بعد از عمل جراحی روند بهبودی شان خیلی سریع‌تر از مردان مجرد است. البته خیلی‌ها معتقدند این موضوع به دلیل داشتن یک پرستار شبانه روزی به نام همسر است...

مردان متاهل سالم‌ترند یا مردان مجرد؟!

مردان متاهل سالم‌ترند یا مردان مجرد؟! به گزارش «تابناک باتو»؛ داشتن خانواده و فرزند به مردان کمک می‌کند که طول عمر بیشتری نسبت به همتایان مجرد خود داشته باشند. یک مطالعه نشان داده است مردان متاهل کمتر از مردان مجرد دست به خودکشی می‌زنند و میل به زندگی و طول عمر در آن‌ها بیشتر است.

محققان دریافته اند که مردان متأهل به دلیل مسئولیتی که حس می‌کنند، بیشتر به فکر سلامتی خود و چکاپ و دوری از مواد مخدر و …هستند. محققان معتقدند مردان متأهل بعد از عمل جراحی روند بهبودی شان خیلی سریع‌تر از مردان مجرد است. البته خیلی‌ها معتقدند این موضوع به دلیل داشتن یک پرستار شبانه روزی به نام همسر است، اما محققان معتقدند فرد بیمار بعد از جراحی به دلیل این که هر روز همسر و فرزندانش را در کنار خود می‌بیند، از نظر روانی بیشتر برای بهبود آماده می‌شود.

مردان متاهل سالم‌ترند یا مردان مجرد؟!

دعوا‌های خانوادگی و طلاق

یک ازدواج خوب می‌تواند سلامت انسان را بهبود بخشد، اما اختلافات زناشویی می‌تواند عوارض جبران ناپذیری برای مردان و البته زنان داشته باشد. در مطالعه‌ای که «MRFIT» روی ۱۰،۹۰۴ مرد ازدواج کرده انجام داده، مشخص شد مردانی که از یک زندگی پر از تنش بیرون آمده اند و طلاق گرفته اند ۳۷ درصد بیشتر از مردانی که در این نوع ازدواج‌ها مانده اند، زنده می‌مانند و طول عمر می‌کنند. به طور مشابه یک مطالعه که در بریتانیا، روی ۱۰ هزار کارمند دولت با روابط پرتنش انجام شده، نشان می‌دهد آن‌ها ۳۴ درصد بیشتر در خطر ابتلا به حملات قلبی و آنژین و حتی خودکشی قرار دارند.

مردان متاهل سالم‌ترند یا مردان مجرد؟!

پس در این مورد مردان مجردی که در سکوت و آرامش زندگی می‌کنند، در شرایط بهتری هستند. مردان مجردی که حتی رابطه دوستی و آشنایی هم با کسی ندارند و در سکوت و آرامش و بدون درگیری زندگی می‌کنند دچار ناراحتی‌ها قلبی می‌شوند، اما نه به اندازه مردان متاهل و یا کارمندانی که در محیط پر تنش کار می‌کنند.

بهداشت نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
1
عکس قبل و بعد از ازدواج رو مقایسه کنید تا متوجه بشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار