اشتباه پرستار مرگ دردناک بیمار را رقم زد +تصاویر+16
کد خبر: ۱۰۱۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

زنی میانسال به خاطر بیماری در یکی از بیمارستان‌های هند بستری شده بود. او هر روز سر ساعت معینی از پرستارش درخواست یک لیوان آب می‌کرد تا قرص روزانه اش را طبق دستور پزشک مصرف کند.

پرستار نیز هر روز در زمان مقرر این کار را انجام می‌داد، اما یک روز فراموش کرد که در مسائل پزشکی اولین اشتباه ممکن است آخرین خطا باشد و شاید دیگر جایی برای جبران باقی نماند.


اشتباه پرستار مرگ دردناک بیمار را رقم زد +تصاویر+16در آن روز شوم، پرستار هنگامی که با درخواست بیمار برای یک لیوان آب روبه‌رو شد تمرکز کافی نداشت و از روی سهل‌انگاری بی‌توجه به محتوای بطری دم دستش مقداری از آن را درون لیوانی ریخت تا بیمار بدهد.

خوردن محتوای لیوان توسط بیمار همانا و فریاد‌های وحشتناک به همراه استفراغ خونین پس از آن نیز همان؛ زن بیچاره که به جای آب مقداری اسید نوشیده بود، تمام اعضای داخلی بدنش از هم متلاشی شد و کمی بعد جان خود را از دست داد.

اشتباه پرستار مرگ دردناک بیمار را رقم زد +تصاویر+16

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
1
2
اشتباهات پزشکی در حهان سوم خیلی زیاده. در آمریکا اگر چنین اشتباهاتی اتفاق بیافته فرد یا خانواده اون با گرفتن وکیل، دولت محلی در شهری که در اون بیمارستان قرار داره یا وزرات بهداشت رو محکوم به جریمه های سنگین چندین میلیون دلاری میکنن و علاوه بر این فرد متخلف بسته به شدت اشتباه، میتونه به جریمه نقدی، باطل کردن پروانه کار و زندان محکوم بشه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار