سقوط میلیارد دلاری اسنپ چت به خاطر توئیت ستاره هالیوودی
کد خبر: ۱۰۱۵۹۷
تاریخ انتشار: 2018 February 26    -    ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
بعد از اینکه کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان و ستاره یک برنامه تلویزیونی در آمریکا اعلام کرد که دیگر از اسنپ چت استفاده نمی کند ارزش سهام آن ۱. ۳ میلیارد دلار در بازار بورس سقوط کرد.
سقوط میلیارد دلاری اسنپ چت به خاطر توئیت ستاره هالیوودیبعد از اینکه کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان و ستاره یک برنامه تلویزیونی در آمریکا اعلام کرد که دیگر از اسنپ چت استفاده نمی کند ارزش سهام آن ۱. ۳ میلیارد دلار در بازار بورس سقوط کرد. بعد از اینکه کایلی جنر خواهر ناتنی کیم کارداشیان و ستاره یک برنامه تلویزیونی در آمریکا اعلام کرد که دیگر ازاسنپ چت استفاده نمی کند ارزش سهام آن ۱.۳ میلیارد دلار در بازار بورس سقوط کرد.
 
سقوط میلیارد دلاری اسنپ چت به خاطر توئیت ستاره هالیوودی
 
کایلی جنر در توییتر نوشت فقط منم که دیگر اسنپ چت را باز نمی کنم؟…خیلی ناراحت کننده است. ارزش سهام اسنپ چت بعد از آن سقوط کرد که کایلی جنر با ۲۴.۵ میلیون دنبال کننده در توییتی از طراحی جدید و تغییرات اسنپ چت انتقاد کرد.

یک میلیون نفر به تازگی طوماری امضا کرده اند و خواستار آن شده اند که اسنپ چت به طراحی سابق خود بازگردد. پس از کاهش حدود ۸ درصدی، سهام اسنپ چت ۶ درصد در وال استریت کاهش یافت و در حال حاضر بار دیگر با قیمتی حدود ۱۷ دلار معامله می شود.
 
سقوط میلیارد دلاری اسنپ چت به خاطر توئیت ستاره هالیوودی 

کمپانی اسنپ چت هم اکنون در حال رقابت شدید با فیس بوک و اینستاگرام است؛ به ویژه در زمینه جذب افراد سرشناس و مشهور. حمله خانم جنر دقیقا در زمانی اتفاق افتاد که سرمایه گذاران به شدت نگرانند.

کایلی جنر بعد از این توییت، در توییت دیگری نوشت: با توجه به جمیع جوانب همچنان عاشقتم اسنپ…عشق اولم.

ایوان اشپیگل، رییس اسنپ چت، اوایل ماه جاری گفت استفاده کنندگان از اسنپ چت به زمان بیشتری نیاز دارند تا به طراحی و تغییرات جدید این اپلیکیشن عادت کنند.

درآمد سال گذشته آقای اشپیگل مبلغ سرسام آور ۶۳۷.۸ میلیون دلار بوده است. در فهرست پردرآمدترین مدیر عامل ها او جایگاه سوم را با این درآمد به خود اختصاص داده است.
 
کالکو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار