هنرمند پیشکسوت تحت نظر پزشکان خواهد بود +عکس
کد خبر: ۱۰۱۵۸۹
تاریخ انتشار: 2018 February 25    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
فریبرز ایرانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار میزان درباره حال مادرش گفت: مادر چند روزی با مشکل تنگی نفس روبه رو بود و به همین دلیل او را به بیمارستان آوردیم که پزشکان تشخیص دادند حتما باید تحت نظر بوده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شود.

وی در همین راستا افزود: وضعیت مادر بحرانی بود، مدت 3 هفته به شدت دچار اختلال در روده بودند و این باعث خروج آب زیادی از بدن، در نتیجه ضعف او و نارسایی قلبی و تنفس شد که به کم کاری ریه برمی گشت و سیستم های مختلف بدن مادر را با اختلال روبه رو کرد.

ایروانی درباره تلاش پزشکان درباره درمان حال ملکه رنجبر بیان کرد: تلاش پزشکان در این چند روز باعث شد که شرایط ثابت و پایداری در بدن ایجاد شود تا مشکل تنفسی را با دارو حل کنند. منتظریم ببینیم که تلاش پزشکان چه نتیجه ای خواهد داد.

وی ادامه داد: واقعیت این است که در این چند روز هر روز نسبت به روز قبل بهتر بودند ولی بازهم نیاز به مراقبت های ویژه دارند تا زمانی که شرایط پایدار فراهم شود.  
 


فرزند ملکه رنجبر درباره امیدواری درباره حال مادرش توضیح داد: مادر تغذیه خوبی ندارد و غذا کم می خورد. اشتهایش به دلیل طولانی بودن ناخوشی اش، مصرف دارو و بستری بودن در بیمارستان کم است و از نظر جسمانی ضعیف شده  که امیدواریم با توجهاتی که تیم پزشکی دارند به  شرایط پایدار، نظم غذایی و بهبود جسمانی برسد.

درباره پرشکان معالج مادرش خاطرنشان کرد: مادر همچنان تحت درمان جراح خود دکتر ماندگار، دکتر نائینی متخصص بیهوشی، دکتر دادمان متخصص قلب، دکتر مرادمند و دکتر مسجدی است و  مسئولان محترم شهرداری و خانه سینما نیز به عیادت مادر آمده و پیگیر حال او هستند 
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار