سالاد سیب‌زمینی به سبک آلمانی
کد خبر: ۱۰۱۴۴۵
تاریخ انتشار: 2018 February 24    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
در ادامه‌ی آموزش تهیه‌ی انواع سالاد، امروز شما را با روش تهیه‌ی یک نوع سالاد سیب زمینی به سبک آلمانی آشنا می‌کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد لذیذ و آسان، با ما همراه باشید.
سالاد سیب‌زمینی به سبک آلمانی
 
اختصاصی تابناک باتو؛ در ادامه‌ی آموزش تهیه‌ی انواع سالاد، امروز شما را با روش تهیه‌ی یک نوع سالاد سیب زمینی به سبک آلمانی آشنا می‌کنیم. برای آشنایی با مواد اولیه و روش تهیه‌ی این سالاد لذیذ و آسان، با ما همراه باشید.

سالاد سیب‌زمینی به سبک آلمانی

مواد لازم:

تخم مرغ آب‌پز: دو عدد
سس مایونز: 4 قاشق غذاخوری
سرکه: یک قاشق غذاخوری
رزماری: به میزان دلخواه
نمک و فلفل: به میزان دلخواه
سیب زمینی: سه عدد
پاپریکا: یک قاشق چایخوری
فلفل دلمه‌ای رنگی: به میزان دلخواه
روغن زیتون: دو قاشق غذاخوری
سیر رنده شده: یک حبه

طرز تهیه:

سیب‌زمینی‌ها را خوب شسته و داخل ظرف محتوی آب قرار داده و به مدت 15 دقیقه روی حرارت قرار می‌دهیم. دقت کنید که سیب‌زمینی‌ها له نشوند. 

پس از گذشت این زمان، سیب زمینی‌ها را از روی حرارت برداشته و پس از خنک شدن، آنها را پوست می‌گیریم. سیب‌زمینی‌ها را به شکل مکعبی خرد کرده و در ظرفی مناسب می‌ریزیم.

تخم مرغ آب‌پز و خرد شده را به همراه سس مایونز به سیب‌زمینی‌ها افزوده و مخلوط می‌کنیم سپس فلفل دلمه‌ای خرد شده، سیر رنده شده، روغن زیتون، سرکه، پاپریکا، نمک و فلفل را می‌افزاییم.

وقتی همه‌ی مواد سالاد را خوب مخلوط کردیم، آن را در ظرف سرو سالاد ریخته روی آن را تزیین می‌کنیم. سالاد سیب زمینی دست کم به مدت نیم ساعت قبل از سرو باید داخل یخچال قرار گیرد و به صورت سرد، سرو شود.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: yumyume

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار