پرواز هواپیماهای ATR آسمان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 23    -    ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
سازمان هواپیمایی کشور از توقف پرواز هواپیماهای ATR آسمان تا اطلاع ثانوی خبر داد. 
 
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با عنایت به بررسی همه جانبه علل وقوع سانحه هوایی اخیر و به منظور اطمینان از ارتقا ایمنی پرواز‌های این نوع هواپیما لازم است به طور موقت و تا اطلاع ثانوی پرواز‌های ATR مدل ۲۰۰ و ۵۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان متوقف شود.

سازمان هواپیمایی در فرصت مناسب بررسی‌های لازم را انجام و پس از حصول اطمینان از ابعاد ایمنی از سرگیری پرواز‌های مذکور اعلام می‌شود.
دیروز روابط عمومی هواپیمایی آسمان در پاسخ به چند پرسش یکی از اعضای شورای شهر تهران اعلام کرده بود 《 هواپیمای ATR که ازتهران به یاسوج پروازکرد هیچ مشکلی به لحاظ فنی نداشت و این امر مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری است. دلایل احتمالی سقوط در روز‌های آتی مشخص خواهد شد، وضعیت آب و هوایی ناپایدار ارتفاعات دنا، شرایط فرودگاه و عقب ماندن صنعت هوایی کشور از امکانات روز هوانوردی دنیاست. 》
 
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
همه جای دنیا فن اوریهای مدرن در اختیار جلوگیری از فاجعه است ولی در ایران فقط برای جلوگیری از اعتراض مردم است. طبق معمول بعد از چند وقت یواشکی همین هواپیماها وارد سیستم حمل و نقل خواهند شد و خون قربانیان سانحه پایمال . این مدیریت نوین مدیران بی لیاقت است.
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
نوشدارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار