تصادف شدید شبانه کامیون‌ها در تهران +تصاویر
کد خبر: ۱۰۱۲۳۴
تاریخ انتشار: 2018 February 21    -    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
سلاعت ۳:۲۹ بامداد دیروز حادثه تصادف در بزرگراه شهید یاسینی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۹ و نجات ایستگاه ۶۰ را به محل حادثه اعزام کرد.

سعید فراهانی؛ افسر آماده منطقه ۶ عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه کامیون ایسوزو حین حرکت در بزرگراه یاسینی به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون ایویکو در حال حرکت، برخورد کرد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل تصادف ضمن قطع برق خودرو‌ها و انجام کمک‌های اولیه به سرنشینان کامیونت ایسوزو، آن‌ها را با رعایت نکات ایمنی از داخل اتاقک آن خارج کردند.
 

 
فراهانی خاطرنشان کرد: در این عملیات به دلیل مصدومیت شدید و محبوس شدن راننده پنجاه ساله کامیونت ایسوزو، نیرو‌های آتش‌نشانی در حضور عوامل اورژانس عملیات رهاسازی با تجهیزات هیدرولیکی را انجام داده و پس از بریدن قسمت‌هایی از اتاقک این کامیونت سرانجام، راننده را با احتیاط از اتاقک درهم پیچیده خودرو خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی تصریح کرد: دراین حادثه سه سرنشین دیگر کامیونت ایسوزو شامل سه مرد ۱۶، ۱۸ و ۳۲ ساله از ناحیه دست و صورت دچار مصدومیت شدند که آن‌ها نیز برای انجام معاینات و درمان لازم به امدادگران اورژانس سپرده شدند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان در پایان عملیات، علاوه بر ایمن‌سازی صحنه تصادف و جلوگیری از نشت گازوییل کامیون‌های خسارت دیده، به منظور پیشگیری از تصادفات بعدی، هر دو کامیون را به حاشیه بزرگراه انتقال دادند. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار