حمله هواداران پرسپولیس به ستاره تیم ملی والیبال!
کد خبر: ۱۰۱۰۱
تاریخ انتشار: 2015 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
باز هم یک چهره شاخص دیگر مورد حمله اینترنتی کاربران قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی گوام را با شش گل از پیش رو برداشت. سردار آزمون ستاره 20 ساله تیم ملی در این دیدار خوش درخشید و گلزنی کرد. او بعد از گلزنی شادی خود را تقدیم به پسر تازه متولد شده شهرام محمودی، ستاره تیم ملی والیبال تقدیم کرد و بعد از بازی او و مهدی طارمی در مصاحبه های خود این موضوع را متذکر شدند.

بعد از این اتفاقات شهرام محمودی در اینستاگرام برای آزمون پیام گذاشت و از وی تشکر کرد و چون ارتباط نزدیکی با طارمی نداشت در اینستاگرام او پیامی نگذاشت. اما هواداران پرسپولیس که از نادیده گرفتن ستاره تیم خود یعنی مهدی طارمی عصبانی شده بودند به پیج این ستاره والیبال حمله کردند و وی را با پیام های نامناسبی مورد خطاب قرار دادند.

محمودی در ادامه می گوید : من خودم پرسپولیسی هستم و همه این موضوع را می دانند. شاید واکنش ها به خاطر این علت بوده که آقای طارمی هم در عکس بوده ومن حواسم به این مسئله نبود .ولی همه می انند که من یک پرسپولیسی دو اتشه هستم و چون با طارمی ارتباط نزدیکی نداشته ام پیغامی براش نگذاشتم.

متاسفانه در طول یک سال گذشته کاربران ایرانی در فضای مجازی بارها چهره های شاخص ورزشی و هنری را به دلایل مختلف مورد توهین های مختلف قرار داده اند.

جام جم ورزشی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار