علت افزایش اقدامات امنیتی در فرودگاه یاسوج
کد خبر: ۱۰۰۹۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
 رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور جزئیات جدیدی از سقوط هواپیما در حوالی پادنا سمیرم اصفهان را تشریح کرد.

سردار حسن مهری در مورد حادثه سقوط هواپیمای مسافربری خطوط تهران- یاسوج، گفت: پرواز ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان ساعت ۸:۵۴ صبح امروز از تهران به سمت یاسوج به پرواز در آمد. این پرواز که ۶۶ مسافر و تیم پروازی داشته است، در ساعت ۹:۳۰ صبح از رادار محو شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال سقوط را می‌دادیم، با فرماندهان انتظامی اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد ارتباط برقرار و اقدمات انتظامی را هماهنگ کردیم.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور، تاکید کرد: اقدامات امنیتی را در فرودگاه یاسوج تشدید کردیم چرا که احتمال داشت عده‌ای بخواهند در کنار خانواده افراد کشته شده به اموال دولتی آسیب برسانند. یگان امداد و نیرو‌های امنیتی در فرودگاه یاسوج مستقر شدند و خانواده‌های کشته شدگان قرار شد در مهمانسرا فرودگاه اسکان داده شوند.

به گفته مهری در استان اصفهان هم نیرو‌های پلیس به محل سقوط اعزام شدند. هنوز نیرو‌ها به منطقه پادنا نرسیده اند و نیرو‌های امداد و نجات و پلیس در حال پیدا کردن منطقه هستند و نقطه سقوط هنوز مشخص نشده است.

وی افزود:هواپیمای آر تی آر جزو ناوگان جدید نیست و قدیمی است. علت سقوط هنوز مشخص نشده و ممکن است به علت شرایط جوی باشد.

رئیس پلیس فرودگاه تاکید کرد: پرواز‌ها در سایر فرودگاه‌ها بدون مشکل در حال انجام است و مردم نباید در فضای مجازی شایعات را مورد توجه قرار دهند.
میزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
خوشم میاد فقط برای سرکوب همیشه آماده اید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار