اعمال محدودیت تردد در محور‌های اطراف محل سقوط هواپیما
کد خبر: ۱۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: 2018 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در محور اصفهان – سمیرم و سمیرم – یاسوج به منظور افزایش سرعت تردد خودرو‌های امدادی خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: به دنبال حادثه سقوط هواپیما در توابع شهرستان سمیرم پلیس راه به منظور افزایش سرعت امدادرسانی و همچنین جلوگیری از حضور افراد غیرمسئول در محور اصفهان – سمیرم و سمیرم – یاسوج محدودیت تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت را اعمال کرده است و بر این اساس تردد تمامی خودرو‌ها توسط عوامل پلیس کنترل و از تردد وسایل نقلیه غیرمسئول خودداری می‌شود.

وی با بیان اینکه این به این معنا نیست که این محور مسدود شده یا اجازه تردد به هیچ خودرویی داده نشود، گفت: خودرو‌های متعلق به مسافران و همچنین خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی نیز پس از کنترل از سوی پلیس می‌توانند در این محور‌ها تردد کنند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در محور‌های مواصلاتی استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز ماموران پلیس حضور دارند، افزود: این آمادگی از سوی پلیس راهور وجود دارد تا در صورت نیاز از دیگر استان‌ها نیز برای اجرای طرح‌های ترافیکی در این محدوده حضور داشته باشد.

رحمانی درباره اینکه محدودیت تردد در محور اصفهان - سمیرم و سمیرم - یاسوج تا چه زمانی ادامه خواهد داشت نیز به ایسنا گفت: تا زمانی که لاشه هواپیما کشف شده و اقدامات لازم در این زمینه انجام شود، این محدودیت‌ها برقرار است و توصیه ما نیز به رانندگان این است که از تردد غیرضروری در این محور‌ها خودداری کنند. 
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار