هواپیمای سقوط کرده چند سال در شیراز زمین‌گیر بود؟
کد خبر: ۱۰۰۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 18    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
یک منبع آگاه اظهار داشت: اولین پرواز هواپیمای ATR آسمان که امروز در حوالی سمیرم سقوط کرد در سال ۱۹۹۳ بود، این هواپیمای ملخی چندین سال در شیراز زمین‌گیر بود و پس از تعمیرات و اورهال، به تازگی به پرواز درآمده بود.

وی اضافه کرد: این هواپیما چندین سال در فرودگاه شیراز زمین‌گیر بود که توسط نیرو‌های بخش تعمیرات اساسى ناوگان ATR پایگاه شیراز اورهال شده بود.

وی افزود: این هواپیما به رجیستر EP_ATS پس از سال‌ها زمین‌گیرى، فعال شده بود.

این منبع آگاه اضافه کرد: چک سنگین هواپیمای ATR-۷۲ به رجیستر EP-ATS با انجام test flight به وسیله دو کاپیتان و یک مهندس پرواز انجام شد؛ بنابراین گزارش هواپیما امروز در حوالی کوه دنا در روستای دینه سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند. 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Armin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
با سلام و تسلیت خدمت خانواده های این عزیزان جانباخته سوال اینجانب این است که هواپیما زمینگیر چندین ساله چگونه اورهال و عملیاتی. شده؟ مگر تجربه تنها آواکس ایرانی بنام عندنان ۱ که بعد از چند سال زمینگیر بودن و اورهال شدن و سقوط آن و شهادت ۷ نفر فراموش شد؟ زمینگیر شدن طولانی باعث پوسیدگی بدنه به طور نامحسوس می‌شود این هواپیما دچار مشکل بوده چرا اجازه پرواز گرفته؟ شرکت آسمان بخاطر پول و سود دهی ظاهری قوانین پروازی را زیر پا گذاشته آیا این شرکت بصورت رسمی بازخواست می‌شود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
کلا هواپیماها در کشور ما با سقوط ار رده خارج میشن. دلشون نمیاد اونها را مثل بقیه کشورهای از رده خارج کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار