قاتل: دوستم را کشتم؛ دستگیرم کنید
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸
تاریخ انتشار: 2018 February 19    -    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
جوانی که دوستش را در جریان نزاع خیابانی به قتل رسانده بود، خودش را به پلیس تسلیم کرد. به گزارش خبرنگار ما، وقوع نزاع در خیابان شمشیری ساعت ٢١ روز جمعه گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری مهرآباد جنوبی اعلام و با حضور مأموران در محل مشخص شد چند جوان ٢٥ تا ٣٠ساله با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند و در جریان نزاع یک نفر از آنها به‌شدت از ناحیه سینه مجروح شده است.

اما امکان تحقیقات از فرد زخمی وجود نداشت و او بلافاصله برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد. پس از انتقال جوان مجروح به بیمارستان با وجود انجام اقدامات درمانی، او جان خود را از دست داد. به این ترتیب با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ٢٧ تهران، اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تحقیقات را دراین‌باره آغاز کرد. هم‌زمان با حضور کارآگاهان در محل جنایت، جوانی با مراجعه به ایستگاه پلیس در محدوده کلانتری هفت‌چنار به مأموران اعلام کرد در درگیری خونین در خیابان شمشیری یکی از بستگان و همشهریان خود را که با او برای کارکردن به تهران آمده بود، به قتل رسانده است. بلافاصله موضوع از سوی مأموران مورد بررسی قرار گرفت و دقایقی پس از آن کارآگاهان ویژه قتل در ایستگاه پلیس حاضر شدند و این جوان ٢٥ساله به نام محمد را برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

«محمد» در اعترافاتش درباره انگیزه و نحوه ارتکاب جنایت و قتل «فردین» ( ٢٤ساله ) به کارآگاهان گفت: «چند روز پیش، به همراه فردین در خانه نشسته بودیم که شوخی‌شوخی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردیم و همین موضوع سرآغاز خصومت ما دو نفر شد تا اینکه شب درگیری ابتدا فردین در تماس تلفنی شروع به فحاشی کرد و در ادامه به نزدیکی محل سکونت من آمد. چاقوی آشپزخانه را برداشتم و از خانه خارج شدم.

فردین با یکی از دوستانش به نام علی به محل آمده بود. آنها شمشیر و قمه همراه داشتند. با یکدیگر درگیر شدیم که حین درگیری از ناحیه سرودست مجروح شدم. با چاقو چند ضربه به سمت فردین پرتاب کردم که به او اصابت کرد و روی زمین افتاد. به‌سرعت از محل فرار کردم. چندین ساعت در خیابان بودم تا اینکه با مشاهده ایستگاه پلیس تصمیم گرفتم تا خودم را تسلیم کنم».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: «با توجه به اعترافات صریح متهم، دیگر فرد حاضر در این نزاع دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. متهمان با صدور قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند».

 
روزنامه شرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار