خاتمه «فحاشی تلفنی» با قتل خونین در شمشیری +عکس
کد خبر: ۱۰۰۸۰۴
تاریخ انتشار: 2018 February 17    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
 ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته وقوع یک مورد درگیری منجر به قتل در خیابان شمشیری به سامانه ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۹ مهرآباد به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل، آثار خونریزی در کف آسفالت مشاهده و یک عدد غلاف و قمه خونی نیز در قسمتی از کوچه کشف شد.

در تحقیقات محلی اهالی اظهار داشتند مقابل خانه‌ای داخل کوچه محل نزاع، دقایقی قبل درگیری خونین رخ داد که یک دستگاه موتورسیکلت با دو ترک‌نشین مراجعه و با یکی از ساکنان خانه درگیر شده‌اند.
 
 


در ادامه تحقیقات مشخص شد راکب به هویت فردین (مقتول) ۲۴ ساله در حالیکه یک قمه همراه داشته به همراه دوستش از میدان خراسان با موتورسیکلت به در منزل محمد (قاتل) ۲۶ ساله مراجعه کرده و او را به جلوی در فراخواند، در ادامه با حضور محمد، فردین چند ضربه با قمه به سر و دست به محمد وارد و محمد نیز با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه و ران فردین وارد کرده که به لحاظ شدت جراحات وارده، فردین به بیمارستان منتقل شده، اما جان خودش را از دست داده است.

طی تحقیقات بیشتر مشخص شد منزلی که محمد (قاتل) در آنجا حضور داشت متعلق به دو نفر از همشهریان خود بوده که به‌صورت مجردی در آن ساکن بودند و هر زمان محمد برای کار کردن به تهران می‌آمده چند روزی در آنجا حضور داشته است.

به سرعت کار شناسایی و دستگیری قاتل و همراه مقتول در دستور کار مأموران قرار گرفت که پس از سه ساعت با اقدامات لازم پلیسی قاتل با همکاری کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار در سه راه آذری دستگیر و علی‌حسین (همراه مقتول) نیز به صورت خود معرف خودش را به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد معرفی کرد.
 

 
قاتل در اظهارات اولیه گفت: مقتول و همراه وی از همشهریان من هستند، سال‌ها در شهرستان زندگی می‌کردیم و برای کار به تهران مهاجرت کردیم، چند وقتی بود که با مقتول (فردین) اختلاف داشتم و چند روزی پشت تلفن به یکدیگر فحاشی می‌کردیم، شب حادثه داخل خانه بودم که فردین زنگ خانه را زد و وقتی بیرون آمدم با قمه به من حمله کرد که من نیز به آشپزخانه رفتم، چاقو برداشته و با همدیگر درگیر شدیم و آنقدر عصبانی بودم که دیگر چیزی نفهمیدم.

با اعلام مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت، بازپرس امور جنایی تهران در صحنه جرم حاضر و دستور انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی و تحقیقات بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار