خبر خوب سرپرست پرسپولیس برای علیپور
کد خبر: ۱۰۰۷۵۷
تاریخ انتشار: 2018 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل تمرینات این تیم حاضر شد.

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه همه چیز فراهم است برای سفر به قطر. امیدواریم بازیکنان به مانند گذشته خودشان را خوب در زمین نشان بدهند و با نتیجه‌ای خوب از این بازی هم عبور کنیم.

وی در رابطه با بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: بار‌ها گفته‌ام که هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد‌ها وجود ندارد، اما اخیراً مقداری مشغله کاری وجود داشت و حواس‌مان بیشتر به بازی نخست تیم در لیگ قهرمانان آسیا بود که در آن میزبان بودیم. بعد از آن با برانکو نشستی برگزار کردیم و قرار شد تمدید قرارداد‌ها را آغاز کنیم که آغاز هم شده. ان‌شاءالله بعد از بازی با السد نیز تعدادی بیشتری از بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه خواهند آمد. فکر می‌کنم در ۱۰، ۱۵ روز آینده کار تمدید قرارداد همه بازیکنان انجام می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

گرشاسبی درباره اینکه آیا حسین ماهینی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد یا خیر، بیان کرد: بله، این بازیکن قرارداد دارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «درست است که گفته می‌شود بازیکنان برای تمدید قرارداد شروطی مثل بخشودگی جرایم قبلی و پرداخت مطالبات فصل‌های گذشته را دارند؟»، اظهار داشت: هیچ‌کسی هیچ طلبی ندارد و مطالبات قبلی همه تسویه شده است. هیچ‌کدام از بازیکنان برای تمدید قرارداد شرطی نگذاشته‌اند. این دو سه نفری هم که آمدند و صحبت کردند، گفتند که قرارداد را بدهید تا بدون شرط امضا کنیم.

وی افزود: یک هماهنگی و همدلی از بالا تا پایین باشگاه وجود دارد و الان همه تمرکزمان این است که با یک رکورد خوب امتیازی بتوانیم قهرمان لیگ شویم و همچنین بتوانیم بهتر از فصل گذشته در آسیا نتیجه بگیریم.

گرشاسبی درباره بحث اینکه گفته می‌شود قرار است مبلغ قرارداد علی علیپور افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: قرارداد علیپور به شکل دیگری بوده، اما الان خودش را نشان داده و بی‌انصافی است که در قراردادش تجدیدنظر نشود. ما هم دنبال این هستیم که حق علیپور ضایع نشود و این اتفاق حتماً رخ خواهد داد.

وی در ارتباط با اینکه حق تبلیغات محیطی مسابقات به باشگاه‌ها هنوز پرداخت نشده و جلساتی در این خصوص با شیرازی برگزار شده است، یادآور شد: این بحث را تازه دیشب (پنجشنبه) شروع کرده‌اند. درست است که از قبل مطالباتی مانده، پیمانکار قبلی خلف وعده کرده و چک‌هایی که داده پاس نشده، اما سازمان لیگ هم دارد پیگیری می‌کند تا این چک‌ها نقد شود و باشگاه‌ها به نتیجه برسند. با این حال هنوز اتفاقی نیفتاده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این جمله که پرسپولیس برای قهرمانی زودهنگام در لیگ برتر فقط به شش امتیاز احتیاج دارد و این برای هواداران پرسپولیس جذاب است که این قهرمانی با پیروزی مقابل استقلال در دربی رقم بخورد، گفت: برنامه ما این است که بچه‌ها در هر بازی خوب بازی کنند و اعتقاد داریم که بازی خوب نتیجه خوب می‌آورد. در دربی هم با همه توان برای نتیجه گرفتن به میدان خواهیم رفت، چراکه می‌خواهیم با فاصله خوبی امسال جشن قهرمانی بگیریم.

گرشاسبی راجع به اینکه چه برنامه‌ای برای جشن قهرمانی پرسپولیس خواهید داشت، بیان داشت: امسال هم ما به سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و براساس برنامه‌ای که هست پیش می‌رویم تا روند لیگ تا آخر به‌هم نخورد. حتی اگر زودتر قهرمان شویم که از الان هم قهرمان شده‌ایم، جشن قهرمانی را برای پایان فصل می‌گذاریم. 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار