تشییع پیکر سه ملوان سانچی توسط نمازگزاران تهرانی
کد خبر: ۱۰۰۷۴۲
تاریخ انتشار: 2018 February 16    -    ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
ظهر امروز پس از مراسم عبادی ـ. سیاسی نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد، مراسم تشییع سه تن از جان باختگان حادثه کشتی نفتکش سانچی در ۴۰ روز قبل، با حضور مسئولان و نمازگزاران تهرانی برگزار شد.

پیکر سه تن از شهدای حادثه کشتی سانچی پس از اقامه نماز بر دوش نمازگزاران تهرانی تشییع شد تا در ایام شهادت فاطمه زهرا (س) تدفین شوند.

بنابر این گزارش، شهیدان مجید نقیان، محمد کاووسی تکاب و میلاد آروی طبق نظر خانواده‌های خود در بهشت‌زهرای تهران، امامزاده طاهر کرج و شاهین‌شهر اصفهان به خاک سپرده خواهند شد.

بنابر این گزارش، مراسم تشییع شهدا از داخل مصلای امام خمینی (ره) (ضلع شرقی مصلی، سمت خیابان شهید قنبرزاده) آغاز شد و با حضور مقامات لشکری و کشوری و نمازگزاران تهرانی برگزار شد و سپس پیکر‌ها به سمت آرامگاه ابدی‌شان بدرقه شدند.
 
۱۶ دی‌ماه امسال یک فروند کشتی فله‌بر چینی در ۲۰۰ مایلی بندر شانگ‌های چین به نفتکش سانچی ایران که حامل میعانات گازی بود، برخورد کرد و در اثر این سانحه کشتی سانچی با ۳۲ دریانورد و سرنشین ۸ روز در آتش سوخت و در نهایت غرق شد.

پیکر این سه شهید بعد از مراسم شناسایی در چین دو روز پس از سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بازگشت.
 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار