سوء قصد به جان رییس بانک ملی اسپکه در نیکشهر
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴
تاریخ انتشار: 2018 February 15    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر گفت: صبح امروز رییس بانک ملی شعبه اسپکه لاشار از توابع شهرستان نیکشهر توسط افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر گفت: صبح امروز رییس بانک ملی شعبه اسپکه لاشار از توابع شهرستان نیکشهر توسط افراد ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر در تشریح این خبر اظهار کرد: در ساعت ۶ صبح امروز عبدالوحید باشنده رییس بانک ملی شعبه اسپکه لاشار از توابع شهرستان نیکشهر مورد سوء قصد قرار گرفت.

گل محمدی افزود: در این حادثه سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید نقره‌ای رنگ پس از مخدوش کردن پلاک و بستن صورت به صورت کاملا ناشناس با یک قبضه سلاح کلاشنیکف به سمت رییس بانک ملی شعبه اسپکه لاشار که طبق روال هر روز جلوی درب منزل شخصی خود منتظر همکارش بود آتش گشودند.

وی با بیان اینکه حال عمومی رییس بانک ملی شعبه اسپکه رضایت بخش گزارش شده، بیان کرد: در این حادثه چند گلوله به پا و کمر عبدالوحید باشنده برخورد کرده که پس از تماس شهروندان با پلیس و عوامل امدادی، مصدوم در کوتاه‌ترین زمان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر با اشاره به اینکه گلوله‌های استفاده شده در این حادثه از نوع دوزمانه بوده است، بیان کرد: ضاربان با هدف بیشترین آسیب رساندن از گلوله‌های دو زمانه استفاده کرده بودند.

گل محمدی با تاکید بر اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری عوامل حادثه تا به نتیجه رسیدن ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: پس از این حادثه دستورات قضایی لازم به انتظامی شهرستان ارائه شده تا هرچه زودتر عوامل این سوء قصد شناسایی و دستگیر شوند. 
میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار