واژگونی L۹۰ در بزرگراه شهید خرازی +تصاویر
کد خبر: ۱۰۰۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵
ساعت ۲۲:۴۴ شب گذشته واژگونی خودروی سواری در بزرگراه شهید خرازی (مسیر غرب به شرق)، حوالی شهرک مسکونی شهید باقری به سامانه ۱۲۵ شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۱۴ به همراه گروه امداد و نجات هشت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، خود را به محل حادثه رساندند.

بهزاد حاج‌جعفری؛ فرمانده نیرو‌های عملیاتی اعزام شده به محل حادثه، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری تندر حین حرکت در بزرگراه به علت نامشخصی بر روی سقف واژگون شده و در وسط مسیر قرار گرفته بود که خوشبختانه راننده این وسیله نقلیه بدون آسیب‌دیدگی، قبل از رسیدن آتش‌نشانان از اتاقک خودروی سواری خارج شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از قطع جریان برق خودروی سواری و قرار دادن علائم هشداردهنده در بزرگراه، با کمک جرثقیل آتش‌نشانی و تجهیزات مخصوص خودروی سواری را به حالت اولیه بازگرداندند و این وسیله نقلیه را به حاشیه بزرگراه منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیرو‌های عملیاتی در پایان، آثار به جای مانده از حادثه را از سطح بزرگراه پاک‌سازی کردند و محل حادثه را برای بررسی علت، در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار دادند. 
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
ماشین محکیه اما خیلی زود چپ میکنه. اگه پراید بود سرنشینان له میشدن. اگه پژو بود در آتیش میسوختن.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار