دلار به ۵۰۰۰ تومان نزدیک‌تر شد +جدول
کد خبر: ۱۰۰۴۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
دلار و سکه در ادامه مسیر صعودی‌شان همچنان تخت گاز می‌روند؛ به گونه‌ای که دلار به ۵۰۰۰ تومان نزدیک شده و سکه هم ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت دارد. 
 
دلار آمریکا که در هفته قبل تا حدودی افزایش قیمتش متوقف شده بود، مجددا در دو - سه روز اخیر صعودی شده و امروز با افزایش ۱۰۰ تومانی به ۴۹۵۰ تومان رسید.

بقیه ارز‌ها هم دست کمی از دلار ندارند. به گونه‌ای که یورو در کنار دلار، بیشترین جهش قیمتی را داشته و پس از آن پوند انگلستان و درهم امارات قرار دارند.

اما نکته قابل تامل در بازار امروز وضعیت سکه است که در فاصله یک روز ۴۰ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان رسید؛ افزایش قیمتی که حداقل در ماه‌های اخیر بی‌سابقه است. با وجود اینکه به نظر می‌رسید پس از پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی وضعیت بازار متعادل‌تر شود، اما عملا برعکس آن اتفاق افتاد.

در این روز‌ها طلای ۱۸ عیار هم رکوردشکنی کرده و با ادامه مسیر افزایشی روز گذشته به ۱۵۴ هزار تومان رسیده است که بالاترین قیمت را تجربه می‌کند. هر اونس طلا هم وضعیت مشابه طلای داخلی پیدا کرده و به مسیر افزایشی خود ادامه داده است.
 
دلار به ۵۰۰۰ تومان نزدیک تر شد +جدول 
 
ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
3
عملا ورشکسته محسوب می شویم با دلار پنج هزار تومانی
تا چند ماه دیگر کسی اسکناس هزارتومانی رو نمی شمارد و با این وضعیت اسکناس را کیلویی و وزنی با کالا مبادله می کنند!!!!ضمنا واحد تومان عامیانه است و صندوق جهانی پول واحد ریال را با دلار و سایر ارزها می سنجد
حال میکنم به ریلکسی مسئولان ومردم و رسانه هایی که همگی وابسته هستند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
ایران یک کشور ورشکسته است. دیگه صنعتی در این کشور نمونده و اونی هم که مونده تبدیل به انبار برای کالاهای چینی شده. برف و باران نمیاد. گرانی همه جا رو گرفته. فروشنده ها فقط دروغ میگن. ریا و تقلب هم فراگیر شده. اعتیاد در حاشیه شهرها و روستا ها بیداد میکنه. جوان ها یا معتدان یا هرزه. افرادی کمی هستن که نماز میخونن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار