عروس ترامپ پس از باز کردن یک پاکت راهی بیمارستان شد
کد خبر: ۱۰۰۴۴۴
تاریخ انتشار: 2018 February 13    -    ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
همسر فرزند ارشد ترامپ پس از باز کردن پاکتی که گفته می‌شود حاوی پودری سفید بوده، برای پیشگیری از تبعات احتمالی استنشاق این پودر راهی بیمارستان شد.

«ونسا ترامپ» همسر فرزند ارشد دونالد ترامپ پس از باز کردن پاکتی که حاوی پودری سفید بود، به بیمارستان منتقل شد؛ ونسا همسر «دونالد جونیور ترامپ» است.

آنطور که فاکس‌نیوز خبر داده، ونسا ترامپ ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۱۸:۳۰ به وقت تهران) در منزل خود در منهتن نیویورک، پاکت نامه‌ای که برای همسرش ارسال شده بود را باز کرد و با گزارش وجود پودر سفید در داخل پاکت، برای مقابله با تبعات احتمالی استنشاق این پودر به بیمارستان منتقل شد.

هنوز مشخص نیست که آیا این پودر حاوی مواد سمی بوده یا خیر.

مقامات پلیس نیویورک گفته‌اند که علاوه بر ونسا ترامپ، دو نفر دیگر هم راهی بیمارستا شده‌اند؛ هنوز مشخص نیست که آیا این دو نفر، از فرزندان وی هستند یا خیر. ونسا ترامپ ۵ فرزند دارد.

پلیس نیویورک و سرویس مخفی آمریکا در حال بررسی حادثه هستند؛ سرویس مخفی نهادی است مستقل از دیگر بخش‌های پلیس یا ارتش آمریکا که وظیفه حفاظت از رئیس‌جمهور این کشور و خانواده‌اش را بر عهده دارد.

نام پاکت نامه و پودر سفید، وقتی کنار هم بیاید، شرایط روانی نه‌چندان مطلوب پس از حوادث ۱۱ سپتامبر و اسم وحشت‌آفرین ویروس سیاه‌زخم را به ذهن آمریکایی‌ها متبادر می‌کند.

در سال ۲۰۰۱ چند نامه حاوی پودر سفیدی که آلوده به ویروس سیاه‌زخم بود برای دو سناتور و دو خبرگزاری آمریکایی ارسال شد؛ باز شدن این پاکت‌ها به قیمت جان ۵ نفر تمام شد، اما این پایان ماجرا نبود.

رسانه‌های آمریکایی این ویروس‌پراکنی را حمله تروریستی مسلمانان نشان دادند و جامعه مسلمانان آمریکا که در سایه آوار فرو ریخته برج‌های دو قلو، روزگار چندان خوشی نداشت، تحت فشار بیشتری قرار گرفت.

پس از ۶ سال و نیم اف‌بی‌آی اعلام کرد که این حمله کار حقوق‌بگیران ارتش آمریکا شاغل در مرکز تحقیقات سلاح‌های بیولوژیک «فورت دیتریک» بوده است. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار