سرانجام گروگانگیری دختربچه ۵ ساله در زاهدان +عکس
کد خبر: ۱۰۰۴۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
دختر بچه پنج ساله‌ای که قربانی اختلافات مالی پدرش و آدم ربایان شده بود، سرانجام بعد از دو هفته سالم به خانواده بازگردانده شد.

بر اساس گزارش پلیس آگاهی زاهدان، به دنبال ربایش دختر بچه پنج ساله‌ای در شهرک جهاد این شهرستان در تاریخ هفتم بهمن ماه به علت اختلافات مالی پدر کودک و آدم ربایان، سرانجام این کودک به وسیله آن‌ها در یکی از خیابان‌های شهر رها شد.

تلاش پلیس برای دستگیری آدم ربایان ادامه دارد. 
 
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
1
پدر اين كودك هم اگر بدهكار باشد و بتواند پرداخت كند مقصر است و باعث شده كه چنين داستاني رقم بخورد! البته اگر و تنها اگر اينطور باشد!
وقتي سر رشته را مي گيرند و دراز مي شود همين مي شود و آنوقت يا يكي گم مي شود يا مي ميرد و يا كشته مي شود و يا بايد با ندانم كاري اينها برود زندان! دو خانواده هم در به در شوند!
عقل كه نباشد جان در عذاب است!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
لطفا قضات محترم در ارتباط با اين پرونده بررسي فرمايند كه آيا پدر كودك از لحاظ مالي تمكين بوده كه بدهي يا اختلافش را حل كند يا خير؟!
اگر بوده ايشان هم بايد تنبيه شوند زيرا با خودسري و عدم حل مشكل و عدم مصالحه باعث ناامني در كشور و همچنين دامن زدن به ناامني فكري طرف مقابل در خصوص سرمايه اش شده است! ايشان اگر بدهكارند و مال دارند و اگر با زيركي احيانا مالشان را به نام همسرشان كرده اند كه پرداخت نكنند بايد بدهي شان را در هر صورت ممكن بدهند! زيرا با بد حسابي و يا با بدفكري و عدم تعهد و مسئوليت اجتماعي و عدم وفاي به عهد در شراكت باعث انحراف دو نفر به بزه نيز شده اند!
اين خود جرم است و اين دعوا دو سر دارد كه البته قضات محترم خود بهتر مي دانند چگونه حكم كنند اما بايد گفت قضات محترم بخش مهمي در آموزش به مردم در خصوص نحوه رفتار با مشكلات و موضوعات هستند و بايد گاهي با تشويق و گاهي با عتاب و خطاب موضوع را بررسي و حل كنند. خداوند به ايشان توفيق روزافزون دهد و مردم را از گره در كار و روزگارشان برهاند. انشاءا...
با تشكر
عبدالوهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
بی خیال بابا. اینجا زاهدان سرزمین "پر" فرهنگ من هست، این مسائل تفریح واسه مردم اینجاست. اینقدر مردم اینجا بدبختی دارن که این مسائل توش بی اهمیته. زاد و ولد بسیار بالا و بی حساب، دزدی، قتل، غارت، قاچاق، هوای بد، گرانی از همه جا بیشتر، امکانات صفر، بی آبی، بی گازی،.........
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار