خودکشی مرد جوان بعد از قتل همسر دوم
کد خبر: ۱۰۰۳۴۲
تاریخ انتشار: 2018 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
بازپرسان جنایی تهران در حال تحقیق درباره دو جنایت خانوادگی هستند. در یکی از این قتل‌ها مردی بعد از کشتن همسر دومش به زندگی خود پایان داد و در دومین پرونده که متهم آن چند روز پیش دستگیر شد، تلاش بر این است تا زوایای پنهان قتل پدر به‌دست پسر معتاد فاش شود.
 
 مردی ساعت ٢٢ شامگاه جمعه هفته گذشته، در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ خبر داد جنایتی در کارخانه‌ای متروکه در منطقه حسن‌آباد رخ داده است.
 
کارآگاهان ویژه مبارزه با قتل وقتی در محل حادثه حاضر شدند، پیکر بی‌جان و غرق در خون زن و مردی را در اتاقک سرایداری مشاهده کردند. زن جوان بر اثر اصابت گلوله از پشت‌سر به قتل رسیده بود. در دست راست مرد جوان نیز سلاحی قرار داشت و گلوله‌ای به سمت راست شقیقه او اصابت کرده بود که نشان می‌داد این مرد بعد از کشتن زن جوان به زندگی‌خود پایان داده است.  فردی که پلیس را از این واقعه مطلع کرده، سرایدار کارخانه‌ای متروکه بود که به گفته خودش در یک آژانس کار می‌کرد و هفته‌ای یک‌بار به این ملک سر می‌زد. او در بازجویی‌ها به مأموران گفت: مرد ۳۵ ساله به نام رضا از دوستان من است و با هم در یک آژانس کار می‌کنیم. زن جوان هم همسر دوم رضا است. روز دوشنبه گذشته او به من مراجعه کرد و مدعی شد همسر اولش بعد از مدت‌ها قهر به خانه آمده است. او از من خواست کلید کارخانه را به او بدهم تا با همسر دومش به آنجا بروند. من هم کلید را به آنها دادم. روز سه‌شنبه هم به دیدارشان آمدم.
 
صبح امروز -روز حادثه- هرچه با آنها تماس گرفتم رضا جوابگوی تلفنش نبود؛ نگران شدم و شب به کارخانه آمدم و با جسد زن و مرد جوان روبه‌رو شدم.  در همین حال جوانی معتاد که پدرش را به قتل رسانده و هنگام خارج‌کردن جسد مثله‌شده پدرش، برادرش دست او را رو کرده بود، روز شنبه تحت بازجویی قرار گرفت و بار دیگر به ارتکاب این قتل اعتراف کرد.  متهم این پرونده گفت: دوست داشتم فوتبالیست شوم اما پدرم مخالف بود و من را از ١٣ سالگی از خانه بیرون می کرد. اعتیاد شدیدی به ماده‌مخدر شیشه دارم و چندین سال است که مواد مصرف می‌کنم، با پدرم اختلاف داشتم و به من پول توجیبی نمی‌داد و سختگیری می‌کرد، اختلافاتم با او روزبه‌روز بیشتر می‌شد و هر روز با هم مشاجره داشتیم.  او ادامه داد: روز حادثه (١٦ بهمن) درحالی‌که سایر اعضای خانواده در منزل نبودند، از پدرم صد ‌هزارتومان پول خواستم اما او به من توهین کرد و من عصبانی شدم و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم، قصد قتل نداشتم اما می‌خواستم انتقام بگیرم در این حین، هر دو به روی هم شمشیر کشیده و من با قمه‌ای بزرگ به قلب پدرم ضربه وارد کرده و او را کشتم، پس از قتل جسد پدرم را از اتاق‌خوابش به داخل حیاط‌خلوت و سپس به اتاق‌خواب خودم که در قسمت زیرزمین حیاط‌خلوت بود، بردم. 
 
این پسر در اظهاراتش به کارآگاهان درباره مثله‌کردن جسد پدرش گفت: از تاریخ ١٦ بهمن تا ١٩ بهمن جسد پدرم را با استفاده از اره آهن‌بر مثله کردم تا حمل جسد به بیرون از خانه و به‌دور از چشمان سایر اعضای خانواده راحت‌تر باشد تا اینکه شامگاه (١٩ بهمن) فرا رسید و قصد داشتم قطعاتی از جسد مقتول را همراه با کیسه آشغال از خانه خارج کنم که یکی از برادرانم به من مشکوک شد و داخل کیسه را جست‌وجو کرد و جسد را دید.  وی افزود: خواهر و مادرم در زمان حادثه به درمانگاه مراجعه کرده و برادرانم سر کار بودند و زمانی‌که به خانه بازگشته و علت غیبت پدرم را جویا شدند به آنها گفتم پدرم با دوستانش به مسافرت رفته است. بنا به این گزارش، تحقیقات درباره این پرونده‌ها همچنان ادامه دارد.
 
روزنامه شرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار