صحبت‌های آتشین ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ
کد خبر: ۱۰۰۳۲۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 12    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
ابراهیم حاتمی‌کیا پس از دریافت سیمرغ بلورین گفت: من افتخار می‌کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می‌کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم.

ابراهیم حاتمی کیا بعد از دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی گفت: سلام عرض می‌کنم. ممنونم از محبت داوران عزیز. من فیلمساز وابسته و فیلمساز نظامم. من افتخار می‌کنم از کسانی حرف می‌زنم که باورشان دارم. سی سال است روی این سن می‌آیم و برایم اولین بار نیست.

دلم می‌خواهد از بچه‌های سازمان اوج تشکر کنم. دوستانی که زحمت می‌کشند و واژه سربازان گمنام امام زمان را باید به آن‌ها اطلاق کرد. متاسفم که می‌شنوم برخی از همکاران از جمله ایشان (رضا رشیدپور) واژه سازی می‌کنند و فیلم‌های ارگانی و نهادی و سازمانی می‌گویند. من افتخار می‌کنم فیلمی ساختم درباره مدافعان حرم. افتخار می‌کنم که برای ساختن این فیلم از عزیزی مثل حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفتم. افتخار می‌کنم از سوی بچه‌های سپاه که زحمت کشیدند و امثال من را رشد دادند، حمایت شدم.

حاتمی کیا گفت: اگر خانه سینما به محل کارآفرینی تبدیل شود، من کارآفرینم چراکه یک سال در کنار گروه سازنده فیلم بودیم و رزق به آن‌ها رساندیم. امثال آقای رضا رشیدپور واژه‌هایی می‌سازند که در سازمان صدا و سیما باب می‌شود. اعتراض می‌کنم به تلویزیون، زیرا افرادی دعوت می‌کنند که باید از این نوع نگاه دفاع کنند، اما به یکباره به اپزیسیون تبدیل می‌شوند از مسئولین شبکه سه و دو شکایتم را به خدا می‌برم بابت رفتار زشت شان در این مدت که با فیلم روا داشتند.

وی در خاتمه تاکید کرد: سردار سلیمانی برای به وقت شام گریست. اف به کسانی که گفتند به وقت شام فیلم کمدی است. من غصه می‌خورم در جایی هستم که اینجا نگاهداری و محافظتش دست بچه‌هایی است که در به وقت شام به آن‌ها اشاره شد. این لجبازی را به خدا شکایت می‌برم. این نگاه نگاه زشتی است برای این مملکت. 
فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
2
2
نظرم راجع به حاتمی کیا به کل عوض شد...فکر میکردم مثل شخصیت فیلمهاش آزاده و بزرگه ولی با این حرفها ثابت کرد دنیاش خیلی کوچیک تر از اونیه که نشون میده.
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
1
2
ای بنده خدا هم می خواهد اینجوری معروف بشه نمیشه اقاجون نمیشه ادب مرد به از دولت اوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
2
حاتمی کیا مثل یه بچه میمونه که میبرنش بازار همی گریه میکنه تا یه چیزی براش بخرن. البته مقصر هم اون بچه نیست مقصر خونواده فقیر بچه هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
2
دیگه باید برات چیکار میکردند یه سیمرغ که برات درست کردند عجب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار