تیم ملی یخ‌نوردی ایران قهرمان آسیا شد
کد خبر: ۱۰۰۲۹۱
تاریخ انتشار: 2018 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
مسابقات یخ نوردی قهرمانی آسیا در کنار جام جهانی به میزبانی «چئو سونگ» برگزار شد و تیم ایران با کسب ۵ مدال رنگارنگ بر سکوی نخست آسیا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی، رقابت‌های یخ‌نوردی قهرمانی آسیا در کنار جام جهانی به میزبانی «چئو سونگ» در شرایطی برگزار گردید که در ماده سرعت سه مدال توسط بانوان یخ‌نورد کشورمان کسب شد. در این رقابت‌ها زینب موسوی مدال طلا را کسب کرد، نسرین عبدالرحیمی به مدال نقره رسید و شبنم اسدی مدال برنز را بر گردن آویخت.

در بخش مردان نیز محسن بهشتی بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد. ورزشکاران مغولستانی هم برسکوی دوم و سوم ایستادند.

فینال ماده لید نیز امروز برگزار شد و محمدرضا صفدریان توانست مدال برنز را به دست بیاورد. مدال طلا و نقره به ورزشکاران کره‌ای رسید. صفدریان در رقابت‌های جام جهانی لید عنوان ششم را به دست آورد.

به این ترتیب تیم ملی یخ نوردی ایران با کسب دو عنوان ششمی جام جهانی و ۵ مدال (۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز) به کار خود در رقابت‌های چئو سونگ پایان داد. در مجموع تیم یخ‌نوردی ایران با کسب ۳۶۰ امتیاز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

کره جنوبی و قزاقستان عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار