اختراع گوگل برای شکسته نشدن تخم مرغ +عکس
کد خبر: ۱۰۰۲۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 11    -    ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
اگر از شکسته شدن تخم مرغ‌های خریداری شده در حین جابجایی خسته شده اید، بالاخره گوگل با ثبت اختراعی خاص در این زمینه برای حل مشکل مذکور اقدام کرده است.
به گزارش دیجیتال ترندز، گوگل که از سال ۲۰۱۳ خدماتی موسوم به اکسپرس را برای فروش و تحویل کالا راه اندازی کرده، دوست ندارد به علت آسیب دیدن محصولاتش در حین انتقال زیان مالی ببیند و از همین رو جعبه‌های مقوایی تازه‌ای را برای قراردادن و حمل تخم مرغ طراحی کرده است.

اختراع گوگل برای شکسته نشدن تخم مرغ +عکس
آنچه این جعبه‌ها را از شانه‌های عادی تخم مرغ متمایز می‌کند، وجود تعدادی طاق گنبدی شکل مقعر است که خم شدن آن‌ها به درون جعبه‌ها باعث می‌شود هر تخم مرغ بدون تحرک در جای خود ثابت بماند.

هر یک از این منافذ گنبدی شکل به اندازه ناحیه زیرین یک فنجان کوچک است و وجود آن‌ها باعث می‌شود حتی در صورت تکان‌های شدید یا افتادن کل جعبه تخم مرغ هیچ یک از آن‌ها آسیبی نبیند. کارتون‌های بسته بندی این جعبه‌ها هم توسط گوگل به شیوه‌ای خاص طراحی شده تا هر یک از جعبه‌های یادشده کاملا در جای خود محکم شوند.

عضویت در خدمات گوگل اکسپرس رایگان بوده و کاربران در صورت انجام خرید‌هایی با حداقل ارزش ۲۵ تا ۳۵ دلار می‌توانند بدون پرداخت هزینه حمل و نقل محصولات خریداری شده را دریافت کنند. 
ثریا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مریخ
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
مالک این اختراع گوگل نیست تخم مرغ فروشهای مولوی این روش را اختراع کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
بسته بندي تخم مرغهاي ايراني كه از اين بهتره؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار