تلاش شبانه‌روزی پسر برای مثله کردن جسد پدر
کد خبر: ۱۰۰۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
ساعت ۲۳:۳۵ نوزدهم بهمن جاری مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مردی حدوداً ۶۶ ساله توسط پسرش در منزلشان در پاسداران، میدان هروی، میدان حسن‌آباد، خیابان مژده به قتل رسیده و و جسد مقتول توسط پسرش مثله شده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

متهم این پرونده در اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه دارم و چندین سال است که مواد مصرف می‌کنم، با پدرم اختلاف داشتم و به من پول توجیبی نمی‌داد و سختگیری می‌کرد، اختلافاتم با او روز به روز بیشتر می‌شد و هر روز با هم مشاجره داشتیم.

وی ادامه داد: روز حادثه (۱۶ بهمن) درحالیکه سایر اعضای خانواده در منزل نبودند از پدرم ۱۰۰ هزارتومان پول خواستم، اما او به من توهین کرد و من عصبانی شدم و با هم درگیری لفظی پیدا کردیم، در این حین هر دو به روی هم شمشیر کشیده و من با قمه‌ای بزرگ به قلب پدرم ضربه وارد کرده و او را کشتم، پس از قتل جسد پدرم را از اتاق‌خوابش به داخل حیاط خلوت و سپس به اتاق‌خواب خودم که در قسمت زیرزمین حیاط‌خلوت بود، بردم.

این پسر در اظهاراتش به کارآگاهان درباره مثله کردن جسد پدرش گفت: از تاریخ ۱۶ بهمن تا ۱۹ بهمن جسد پدرم را با استفاده از اره آهن‌بر مثله کردم تا حمل جسد به بیرون از خانه و به دور از چشمان سایر اعضای خانواده راحت‌تر باشد تا اینکه شامگاه (۱۹ بهمن) فرارسید و قصد داشتم قطعاتی از جسد مقتول را همراه با کیسه آشغال از خانه خارج کنم که یکی از برادرانم به من مشکوک شد و داخل کیسه را جست‌وجو کرد و جسد را دید.

وی افزود: خواهر و مادرم در زمان حادثه به درمانگاه مراجعه کرده و برادرانم سر کار بودند و زمانیکه به خانه بازگشته و علت غیبت پدرم را جویا شدند به آن‌ها گفتم پدرم با دوستانش به مسافرت رفته است.

این پسر پس از اعتراف به قتل پدرش با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت. 
تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
برادرانش نباید رضایت بدهند و یک میکرب رو از جامعه کمتر کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار