همسر سابق امین حیایی: مورد قضاوت بیرحمانه قرار گرفته ام
کد خبر: ۱۰۰۱۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 10    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
«مونا بانکی پور» بازیگر سینما و تلویزیون این روز‌ها به واسطه اکران فیلم تنها پسرش، «دارا حیایی» مورد قضاوت‌های عجیبی قرار گرفته است.
 
مادری که می‌گوید،۲۱ سال است برای فرزندش کم نگذاشته و شب و روزش را با «دارا»، گذرانده؛ فرزندی که در فیلم جدید «حمید نعمت الله»، نقش پسر «امین حیایی» را در «شعله ور» ایفا کرده است.

«بانکی پور» که با بغض‌های مادرانه، به حواشی این روزهاو قضاوت‌های برخی از مردم اشاره می‌کند، که ناآگاهانه اورا به مادری تشبیه کردند، که برای سوءاستفاده از جایگاه کنونی پسرش به ایران برگشته تا سر زبان‌ها بیافتد و برای «دارا» مادری نکرده، به پیشنهاد خبرنگار «دیباچه»، حاضر شد تا برای دقایقی کوتاه، پاسخگوی سوالاتی باشد که شاید بتواند، در بازار شایعه پراکنی و قضاوت‌های عجولانه اینستاگرامی، سکانس آخر این حواشی را با «پایان بسته» ما همراه کند.

«بانکی پور» که بیشتر اورا با سریال «خواب و بیدار» «مهدی فخیم زاده» میشناسیم که در این سریال پربیننده، نقش همسر «دانیال حکیمی» را بازی می‌کرد و همچنین، در فیلم سینمایی «خانه‌ای در شن» هم بازی داشته و کارگردانی سه فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده، علت کم کاریش در حوزه بازیگری را، مشغله کاری و بزرگ کردن «دارا» عنوان می‌کند.
 
همسر سابق امین حیایی: مورد قضاوت بیرحمانه قرار گرفته ام 
 
مونا بانکی پور بازیگر نقش همسر دانیال حکیمی در سریال خواب و بیدار


از او درباره حواشی این روز‌ها پرسیدیم، می‌گوید: " متاسفانه این روز‌ها روز‌های خوبی برای من نبوده، به خاطر اینکه بی رحمانه مورد قضاوت‌هایی قرار گرفتم که به شأن و مقام بزرگ «مادر» توهین شد. بدترین روز‌هایی که هرگز فکرش را نمی‌کردم اینطور با دروغ‌ها و شیطنت‌های صفحات اینستاگرامی با حیثیت من بازی شود.
مادر «دارا حیایی»، که روز اکران فیلم پسرش به پردیس ملت، محل اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه، آمده بود، به آن روز اشاره می‌کند: روز اکران فیلم «شعله ور» در پردیس ملت، شوق عجیبی داشتم، طبیعی است، تنها فرزند عزیزم، در فیلم یک کارگردان بزرگ بازی کرده واتفاقا نقش فرزند آقای «حیایی» را بازی می‌کند که می‌تواند برای من مادر، آن تصویر متفاوت‌تر از دیگران معنا شود.

وی ادامه می‌دهد: وقتی به پردیس ملت آمدم، نمی‌خواستم کسی متوجه شود، مادر «دارا» در سالن نشست خبری حضور دارد و به همین دلیل تنها یک خبرنگار من را شناخت و به توصیه پسرم حاضر شدم مقابل دوربینشان قرار بگیرم؛ گفت و گویی که البته به زعم خودم بد نبود، اما شاید به دلیل عدم تمرکز کافی، بهتر بود در فرصت مناسب تری انجام میشد، اما در نهایت خوشبختانه این مصاحبه بدون هرگونه سانسوری منتشر شد.. متاسفانه پس از انتشار مصاحبه من، به صورت باورنکردنی ای، ویدئو‌هایی را در صفحات مجازی به خصوص در اینستاگرام مشاهده می‌کردم که حرف‌های من را وارونه جلوه می‌داد و گویی عده‌ای قصد داشتند و دارند که عامدانه به حیثیت ما لطمه بزنند؛ تیتر‌هایی که به مخاطب القا می‌کرد اینطور من را قضاوت کنند که «مونا بانکی پور» سال‌ها از ایران دور بوده و حالا بعد سال‌ها جدایی از فرزندش برگشته تا به همه بگوید مادر «دارا» من هستم.


همسرسابق «امین حیایی» ادامه می‌دهد: «دارا» سال‌های سال است که با من و مادربزرگ اش (فرزانه داوری بازیگر فیلم‌های قبل انقلاب) زندگی میکند و از کودکی اش تا به امروز، یک روز هم از هم دور نبودیم، جز ۴ ماهی که پسرم برای فیلمبرداری فیلم «شعله ور» آقای «نعمت الله» به زابل رفت و به اجبار از هم دور شدیم. متاسفانه این طور من را قضاوت کردند که من، پسرم را رها کرده و برای مدت طولانی به خارج از کشور رفتم و بعد مدت‌ها به ایران برگشتم؛ درحالی که نه تنها این قضاوت‌ها اشتباه بوده بلکه نمی‌دانند من و پسرم سال‌ها پیش به اتفاق یکدیگر به خارج از کشور رفتیم و این قضیه اصلا برای سال‌های اخیر نیست.
«مونا بانکی پور» درحالی که خسته از قضاوت‌های این روزهاست، به نیکی از «امین حیایی» یاد می‌کند و می‌گوید:مدت زیادی است که در مملکت عزیزم زندگی میکنم، بعد سریال «خواب و بیدار» حرف و حدیث‌هایی پیش آمد که مجبورشدم به اتفاق داراجان برای مدت کوتاهی ایران را ترک کنیم و بعد از مدتی به وطن برگشتیم؛ ارتباطمان با آقای «حیایی» خیلی بهتر شده بود، کدورت‌ها و گذشته‌های ناراحت کننده را هردو کنار گذاشتیم و هر دو ما به یک اندازه بهترین پدر و مادر‌ها برای دارا بودیم. یعنی می‌خواهم تاکید کنم آقای «حیایی» با تمام مشغله کاریشون، به واقع پدر خوبی برای «دارا» بودند، با اینکه از «دارا» جدا زندگی میکردند، ولی همیشه از راه دور مراقب بودند و زمان‌هایی که فیلمبرداری نداشتند یا وقتشون آزاد بوده، با «دارا» وقتشون رو میگذروندند و با اطمینان می‌گویم که هرگز پسرم کمبودی را در زندگی احساس نکرد.


او اضافه می‌کند:اینکه عده‌ای تورا بکوبند، و دیگری را بالاببرند، اصلا اخلاقی نیست؛ من هرچه در توانم بوده، و آنچه که به عشق مادر و فرزندی ازش یاد می‌کنند، برای «دارا» وجودم را گذاشتم و خیلی غم انگیزه این نوع برخورد که به راحتی تمام زحمت‌های یک مادر را یک شَبه زیر سوال ببرند و بدون آنکه خبری از زندگی شخصی ما داشته باشند، بر اساس تصورات خودشان من را محکوم کنند به اینکه "تو برای فرزندت مادری نکردی"!


این بازیگر سینما و تلویزیون، درباره مطرح کردن مادر اصلی و مادرفرعی در صفحات زرد اینستاگرامی گفت: این خیلی مسخره است که مادر اصلی و مادر فرعی را مطرح می‌کنند، این حرف‌ها را متوجه نمی‌شوم؛ آقای «حیایی» ازدواج کردند، خانم «خوش خلق» هم برای من خیلی محترم هستند و هم برای «دارا» و البته که ارتباط خوبی هم با دارا دارند و همچنین همگی ما ارتباط خوبی با هم داریم. الان هم از همگی اهالی محترم رسانه خواهش میکنم، با انتشار حقیقت، مانع از ترویج دروغ و قضاوت‌های نادرست در فضای مجازی شوند.


«بانکی پور»، درباره انتقادات برخی که می‌گویند شما به ایران آمدید تا در فیلمی در کنار فرزندتان بازی کنید با خنده می‌گوید:این موضوع خیلی کُمدی است، اصلا متوجه این حرف‌ها نمی‌شوم، آخر چه طور می‌شود عده‌ای بدون تماشای ویدئو کامل صحبت‌های من، طوری صحبت کنند که انگار دارند از زبان من حرف می‌زنند، من در آن مصاحبه و در پاسخ به سوال گزارشگر که با مزاح پرسیدند "اگر نقش مادر و فرزندی به شما و دارا پیشنهاد بشود چه می‌کنید"، به مزاح گفتم استقبال می‌کنم، هرگز من دنبال خودنمایی نبوده و نیستم، نمی‌دانم چه طور حرف‌های من را ترجمه می‌کنند.
مونا بانکی پور در ادامه می‌گوید: روز اکران فیلم «شعله ور» در پردیس ملت، سکوت کردم و در گوشه‌ای نظاره گر فرزندم بودم و هیچ خبرنگاری نمی‌دانست مادر «دارا» آنجاست. اگر دنبال سوءاستفاده خاصی بودم، به طورقطع در حضور تعداد بیشماری خبرنگار می‌توانستم مصاحبه‌های زیادی داشته باشم؛ امیدوارم که ماحصل این گفت و گو بتواند، به این حواشی پایان دهد؛ درسته که من و آقای «حیایی» متارکه کردیم، ولی هر دو ما هرگز از پدر بودن و مادر بودن کم نذاشتیم. 
دیباچه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
چه اتفاق مهمی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار