راز یک عکس و کشتاری عجیب دو دانش آموز آمریکایی
کد خبر: ۱۰۰۰۸۷
تاریخ انتشار: 2018 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
 صبح روز بیستم آوریل سال ۱۹۹۹ میلادی، آمریکا. خبری هولناک سرتاسر ایالت کلورادی آمریکا را در برگرفت. دو دانش‌آموز دبیرستانی، اریک هریس و دیلن کلبولد، درنهایت ۱۲ دانش‌آموز و یک معلم را به قتل رساندند. آن‌ها همچنین بیست‌وچهار دانش‌آموز دیگر را نیز زخمی کردند. این کشتار مرگبارترین حمله و کشتار مسلحانه در تاریخ دبیرستان‌های آمریکا است.
 
 
 
تصویری که در بالا مشاهده می‌کنید یک تصویر بسیار معمولی از کتاب سالانه دبیرستانی در ایلت کلرادوی آمریکاست. اما چیزی که این عکس را خاص می‌کند، تصویر دانش‌آموزانی است که در آن قابل‌مشاهده هستند. اگر به قسمت بالای عکس و سمت چپ آن دقت کنید تصویر اریک هریس و دیلن کلبود، دو عامل کشتار این دبیرستان را مشاهده خواهید کرد. در این عکس هردوی این نوجوانان با دستشان به سمت عکاس شلیک کرده و انگشتان خود را شبیه به یک تفنگ گرفته‌اند. آن‌ها در این عکس برنامه‌ی خود را برای کشتار همکلاسی‌هایشان نشان می‌دهند.

دو ضارب این حملات، پس از کشتن دوستان و همکلاسی‌هایشان و یک معلم، دست به خودکشی زدند. دیلین علاقه‌ی زیادی به بازی‌های رایانه‌ای و همچنین تولید انواع بمب‌ها و کار با سلاح‌های مختلف داشت و در صفحه‌ی شخصی‌اش در وب‌سایت وب‌نوشت جوک‌ها و جملات رکیکی را علیه معلمان و مدیران دبیرستان و حتی والدین دانش آموزان به کار می‌برد.

اریک هریس نیز به برخی از بیماری‌های روانی مبتلا بود و با مشورت روان‌پزشک خود انواع دارو‌های مختلفی را مصرف می‌کرد. هردوی این نوجوانان عادت داشتند خاطراتشان را بنویسند. آن‌ها باهم برنامه‌ریزی کرده بودند که اول در فرودگاه دنور یک هواپیما را بدزدند و سپس به مکزیک فرار کرده و در اقدامی تروریستی یکی از این هواپیما‌ها را به برجی در نیویورک بکوبند. این داستان بسیار به حوادث یازدهم سپتامبر شبیه می‌ماند و سؤالات زیادی را در ذهن ایجاد می‌کند. آیا جاسوسان آمریکایی حادثه‌ی یازدهم سپتامبر را برنامه‌ریزی کرده بودند؟

این دو نوجوان قصد داشتند در ابتدا کافه‌تریای دبیرستان را منفجر کنند که بمب عمل نکرد و آن‌ها در ساعت یازده و نوزده دقیقه صبح شروع به شلیک گلوله به سمت همکلاسی‌هایشان کردند! 
شگفتی های تاریخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار