کریمی: باز هم میکروفن ۹۰ را پرت می‌کنم
کد خبر: ۱۰۰۰۳۷
تاریخ انتشار: 2018 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
علی کریمی پس از شکست سه بر صفر امروز پنجشنبه سپیدرود رشت در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال تهران گفت: روز خوب ما نبود و با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. اشتباهاتی داشتیم که باید تلاش کنیم برطرفش کنیم. از مردم رشت و هواداران سپیدرود عذرخواهی می کنم.

وی در مورد اتفاقات اخیر و اینکه برخی اعتقاد داشتند نباید با برنامه نود ان رفتار را می کرد گفت: بازهم اگر میکروفن برنامه نود در نشست خبری باشد آن را پرتاب خواهم کرد.

کریمی در مورد اینکه این حاشیه ها به تیم سپیدرود لطمه وارد خواهد کرد گفت: تا دوشنبه تکلیفم مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که ممکن است استعفا دهید گفت: امکان هر چیزی هست . تا دوشنبه صبر می کنیم. اگر دنبال چیزی هستید سعی کنید جلسه کمیته انضباطی را بیاید و زنده پوشش بدهید. اگر من اشتباه کردم باید تاوانش را بدهم. صد جای دیگر هم احضار کنند می روم.

کریمی در مورد اینکه برخی مسائل را واضح بیان کنید تا مردم در جریان قرار بگیرند گفت: مردم همه می دانند. مردمی که با من هستند می دانند. مردمی هم که بی احترامی شده بابت برنامه نود بروند بررسی کنند. بحث های خنده دار نکنید.

وی در مورد اینکه برخی بزرگان فوتبال از او خواسته اند خویشتندار باشد گفت: همه برای من قابل احترام هستند اما نمی توانم خویشتندار باشم. من کار خودم را می کنم. کسانی هستند که خیلی چیزها را می دانند اما حرف نمی زنند. من سبک کار خودم را دارم و تا انتها هم خواهم رفت.

علی کریمی در مورد انتقادش در برنامه نود و اینکه چرا به او وقت نمی دهند تا صحبت هایش را مطرح کند گفت: چطور سه جلسه برای مهدی طارمی اختصاص می دهد اما به صحبت های من رسیدگی می کند. الان بحث فوتبال ایران است. من در برنامه نود که هیچ در برنامه صد و صد و بیست هم حاضر می شوم. فردوسی پور اگر جرات دارد من را روی خط بیاورد تا صحبت هایم را انجام دهم. متاسفانه ایشان این کار را نمی کند و ثمره اش را دید. من آینده ای در این فوتبال ندارم. اگر هم الان امدم به خاطر شروع این داستان هاست.

کریمی ادامه داد: رسانه ها باید حقایق را منعکس کنند. فدراسیون فوتبال از خیلی خبرنگاران شکایت کرده است. رئیس فدراسیون اصلا حق ندارد این کار را بکند. باید بیاید جواب بدهد. اگر کسی انتقادی هم کرده باشد باید جواب بدهد نه اینکه برود شکایت کند. یکسری از خبرنگاران را هم با تهدید شکایت شان را پس گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در پاسخ به این پرسش که آیا در این چند روز با بزرگان فوتبال تماسی داشته است گفت: با برخی بزرگان در این مورد صحبت کردم. راهی را شروع کرده ام و تا انتها هم خواهم رفت. از رئیس فدراسیون بپرسید که چرا شکایت شخصی خودش را روی سایت فدراسیون بگذارد؟

کریمی به انتقاد از فدراسیون فوتبال ادامه داد و خطاب به خبرنگاران گفت: بروید بپرسید چرا لباس های تیم ملی جوانان را در فرودگاه از تن شان در آوردند و برای مسابقات بعدی نگه داشتند؟ من به اعتقادم دارم کارم را درست انجام می دهم. هیچکس نمی تواند به منافع من لطمه بزند بجز خودم.

وی در مورد دلایل بیرون آمدنش از کادر فنی تیم ملی گفت: بروید از رئیس فدراسیون بپرسید چرا من از تیم ملی بیرون آمدم. کارلوس کی روش آن چیزی نبود که من فکرش را می کردم. من احترام خودم را حفظ کردم که قطع همکاری کردم. بروید از رئیس فدراسیون بپرسید که چطور پسرخوانده سرمربی تیم ملی شده مربی تیم ملی. ایشان مدرک مربیگری ندارد و ظاهرا رفته کلاس های یک هفته ای و .... بپرسید چطور مربیان ایرانی از تیم ملی خارج شدند؟ همیشه گفته ام دوست داشتم رابطه من با کی روش بازیکن و مربی می ماند.
 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار