امسال ۱۵۷ ایموجی جدید عرضه می‌شوند+عکس
کد خبر: ۱۰۰۰۳۲
تاریخ انتشار: 2018 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴
ماه آگوست امسال ۱۵۷ ایموجی جدید برای موبایل ها عرضه می شوند که میان آنها ایموجی های زنانه و مردانه با رنگ پوست های مختلف و ابرقهرمان ها وجود دارد.

به گزارش پی سی مگ، ایموجی های جدید از جمله پرچم دزدان دریایی، خرس عروسکی و خرچنگ امسال عرضه می شوند. در همین راستا Unicode Consotium از برخی از ایموجی های جدید رونمایی کرد.

این کنسرسیوم در یک پست وبلاگی اعلام کرد، در مجموع ۱۵۷ ایموجی جدید در آگوست یا سپتامبر ۲۰۱۸ برای دستگاه های موبایل عرضه می شوند. آیکون های جدید شامل ایموجی های زنانه و مردانه با موی قرمز، موی فر و موی سفید هستند. این ایموجی ها رنگ پوست های متفاوتی دارند. جالب آنکه یک ایموجی بی مو نیز عرضه می شود!
 
امسال ۱۵۷ ایموجی جدید عرضه می‌شوند

علاوه برآن ایموجی حیوانات جدیدی مانند طوطی، طاووس، کانگورو، قو، پشه و غیره نیز عرضه خواهد شد.
 
امسال ۱۵۷ ایموجی جدید عرضه می‌شوند

در کنار این موارد ایموجی ابرقهرمان و ضدابرقهرمان نیز عرضه خواهد شد. البته آنها برگرفته از هیچ یک از کتاب های کمیک استریپ ابرقهرمانی نیستند. بلکه  فردی با شنل، یونیفرم یا چشم بند را نمایش می دهند. این ایموجی ها با نژادهای مختلف و به صورت زنانه و مردانه عرضه می شوند.

Unicode Consotium اجتماع شرکت های بزرگ فناوری است و تصمیم می گیرد کدام آیکون ها در Unicode (یکی از استانداردهای مهم صنعت رایانه که به رمزگذاری کاراکترها می پردازد) بمانند. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار