هوای تهران پاک شد
کد خبر: ۱۰۰۰۲۵
تاریخ انتشار: 2018 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ورود موج ضعیفی از ناپایداری ها گفت: بارش های پراکنده در نقاط مختلف شهر و استان تهران موجب کاهش آلودگی هوا شده است و هوای تهران امروز سالم است.
 
مسعود حقیقت در مورد وضعیت کلی آب و هوا در کشور گفت: بنا بر گزارش هواشناسی ایستگاه مهرآباد امروز در پایتخت شاهد بارش باران بودیم و موجب کاهش آلودگی هوای تهران شد و هوای تهران امروز سالم است؛ فردا نیز هوا در همین وضعیت باقی خواهد ماند و اگر رعایت نشود به وضعیت ناسالم برمی گردد.
 
وی افزود: با عبور موجی از ناپایداری ها در مناطق شمالی کشور و سواحل شرقی دریای خزر در مازندران و گلستان شاهد بارش باران بودیم و در استان سمنان، کرمان و نیمه شرقی کشور بارش باران با بارش برف در ارتفاعات همراه بود و در بخش های از شمال شرق، شرق و جنوب شرق و نواحی مرکزی و زاگرس جنوبی شاهد بارش برف و باران بودیم و وزش باد در برخی از این مناطق شدید است.
 
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی با اشاره به حفظ وضعیت کنونی در بیشتر نقاط کشور گفت: روز جمعه تغییر چندانی در هوای کشور نخواهیم داشت و در کرمان و هرمزگان و ارتفاع های سیستان بلوچستان شاهد بارش پراکنده برف و باران خواهیم بود.
 
وی افزود: روز شنبه اما موج ناپایداری مجددا در شرق کشور فعال می شود و بارش برف و باران و همچنین وزش باد استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و برخی مناطق همچون شرق یزد (بارش پراکنده برف) را فرا می گیرد.
 
حقیقت افزود: روز شنبه موجی از سواحل دریای خزر وارد کشور می شود که در استانهای گیلان، گلستان و مازندران شاهد بارش باران و در استان اردبیل شاهد بارش برف خواهیم بود.
 
حقیقت همچنین از بارش باران در مناطق جنوبی کشور در پایان هفته آینده خبر داد و افزود: «فرمان» در استان خراسان رضوی با دمای 29 درجه بالای صفر گرم ترین منطقه کشور و سراب در استان آذربایجان شرقی با دمای 9 درجه زیرصفر، سردترین منطقه کشور بوده است. 
ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار