مهمانان مهران مدیری چگونه انتخاب می‌شوند؟
کد خبر: ۹۹۹۶۴
تاریخ انتشار: 2018 February 08    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تهیه‌کننده مجموعه دورهمی ضمن اعلام مهمانان دورهمی، درباره‌ی چگونگی انتخاب این افراد در برنامه هم نکاتی را مطرح کرد.

سیدمصطفی احمدی درباره چگونگی انتخاب مهمانان برنامه توضیح داد: مهمانان برنامه دورهمی توسط تیم و اتاق فکری که در این برنامه شکل گرفته، انتخاب و پس از آن به اتفاق آقای مدیری که صاحب‌نظر هستند، تایید می‌شوند.

این تهیه‌کننده درباره تنوع مهمانان در دورهمی تاکید کرد: در سری گذشته، برنامه دورهمی ۱۵۶ قسمت ضبط و به روی آنتن رفت و در برخی قسمت‌ها نیز برنامه با حضور دو مهمان پخش شد. در سری جدید نیز تلاش ما بر این است تا مهمانان از طیف‌های مختلف از جمله چهره‌های سیاسی در برنامه دعوت شوند.

احمدی درباره تدارک دورهمی برای نوروز ۹۷ نیز توضیح داد: هنوز تصمیمی گرفته نشده است و روال همین است تا تصمیمات با مدیران شبکه گرفته شود.

این تهیه کننده از پخش گفت و گوی بهنام بانی خواننده پاپ در دورهمی خبر داد و گفت: ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر نیز مهمان دورهمی خواهد بود. تندیس سی و ششمین جشنواره فیلم فجر قرار است توسط مهران مدیری برای مخاطبان به نمایش دربیاد و ابراهیم داروغه زاده در این زمینه گفت و گوی متفاوتی را در دورهمی خواهد داشت.

او گفت: این گفت و گوی بهنام بانی و ابراهیم داروغه زاده، پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

احمدی در پایان از حضور برادران کیایی نیز در دورهمی خبر داد و گفت: مصطفی و محسن کیایی روز جمعه ۲۰ بهمن ماه میمان دورهمی خواهند بود. 
ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار