مدل‌های زیبا و متنوع بین‌بگ
کد خبر: ۹۹۸۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 07    -    ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
از دیگر ویژگی‌های بین‌بگ می‌توان به وزن کم آن اشاره نمود. وزن این محصولات حداکثر 3 الی 4 کیلوگرم می‌باشند که به سبب این وزن کم می‌توان به راحتی این بین‌بگ‌ها را جابجا کرده و یا به همراه خود به سفر برد و یا داخل خودرو قرار داد. مزیت بین‌بگ نسبت به مبل‌های بادی سوراخ نشدن آن می‌باشد. مبل‌های بادی در اثر برخورد اشیای تیز با آنها ممکن است سوراخ شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که ...
مدل‌های زیبا و متنوع بین‌بگ  اختصاصی تابناک باتو؛ بین‌بگ‌ها را می‌توان یکی از راحت ترین مبل‌ها برای استراحت‌های کوتاه و یا طولانی مدت معرفی کرد. ضخامت بین‌بگ‌ها مناسب بوده و به سبب استفاده از پارچه های ضخیم و مقاوم، تحمل وزن بالایی نیز دارند و می‌توانید بدون نگرانی درباره بروز مشکل و یا پاره شدن، از آن‌ها استفاده کنید. 

از دیگر ویژگی‌های بین‌بگ می‌توان به وزن کم آن اشاره نمود. وزن این محصولات حداکثر 3 الی 4 کیلوگرم می‌باشند که به سبب این وزن کم می‌توان به راحتی این بین‌بگ‌ها را جابجا کرده و یا به همراه خود به سفر برد و یا داخل خودرو قرار داد. مزیت بین‌بگ نسبت به مبل‌های بادی سوراخ نشدن آن می‌باشد. مبل‌های بادی در اثر برخورد اشیای تیز با آنها ممکن است سوراخ شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند که بین‌بگ به طور کامل در برابر اشیای تیز مقاوم می‌باشد و در اثر برخورد مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد. 

در ادامه تصاویری از مدل‌های متنوع بین‌بگ را برای شما قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منابع: tehran-intex ـ almrsal
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
0
2
انگری برد که خیلی وقته از مد افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار