تزریق پنیر به همبرگر با «سرنگ» جنجالی شد +عکس
کد خبر: ۹۹۷۵۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 February 09    -    ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
رستورانی در ابوظبی امارات بتازگی بحث‌هایی را در موافقت و یا مخالفت با روش تهیه غذا‌های برگری خود برانگیخته است. این رستوران پنیر‌های پختنی را با سرنگ به درون همبرگر تزریق می‌کند و سپس در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

بسیاری معتقدند برخی از انواع برگر بدون استفاده از پنیر‌های پختنی چدار، وگان و مانند این‌ها مزه مناسبی ندارند، اما این پنیر‌های سبب می‌شوند طبقات ساندویچ یا برگر طوری زیاد شود که خوردن آن را مشکل کند.

صرفنظر از روش‌هایی که آشپز‌ها و اغذیه‌فروشان برای استفاده از این پنیر‌ها در مواد غذایی به کار می‌برند، رستوران Firefly در ابوظبی روشی را به کار بسته که تعداد زیادی موافق و مخالف را وادار به اظهار نظر درباره آن کرده است.

این رستوران که شعباتی نیز در کشور‌های دیگر همچون اردن، عربستان، بحرین، کویت و... دارد، با استفاده از سرنگی مخصوص، پنیر داغ‌شده را درون نان برگر تزریق می‌کند و آن را در اختیار مشتریانش می‌گذارد.

مخالفان این شیوه معتقدند چنین کاری نه تنها مشمئزکننده، بل‌که کلا در دنیای آشپزی مسخره است، اما در عوض، موافقان اظهار کرده‌اند استفاده از سرنگ برای تزریق پنیر‌های چدار و مانند این‌ها سبب افزایش بهداشت و سلامت در روند تهیه غذای رستورانی شده و مشتریان با اطمینان بیشتری می‌توانند غذایشان را میل کنند.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این همبرگر خیلی خوشمزست البته نیازی به تزریق نداره. در آمریکا یک لایه پنیر رو بین دو همبرگر میگذارند و بعد لبه های همبرگر را با فشار به هم میچسبانند بعد همبر گر را روی گریل میگذارند تا پخته شود و بعد از آن آن را بین دو نان میگذارند و خیارشور، گوجه، پیازو مقداری زیتون هم اضافه میکنند. در آمریکا به دلیل رقابت شدید و بازار آزادی که وجود دارد مواد غذایی بسیار ارزان هستند به طوری که قیمت یک همبرگر و نوشابه از قیمت یک آب معدنی کمتره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
خدا بگم چیکارت کنه تابناک دلم ضعف رفت اصلا
تو ایران نداریم
حتما باید بریم ابوظبی
دلم خواست
ناشناس
|
Turkey
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
1
خوشم نیومد ،حالت حال بهم زنی داره
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
2
باید خوشمزه باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار