باران و برف پراکنده در راه است
کد خبر: ۹۹۷۴۳
تاریخ انتشار: 2018 February 06    -    ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان از اواخر وقت روز سه‌شنبه جریانات خنک شمالی وارد کشور می‌شود، گفت: پیامد این جریانات شمالی، افزایش ابر، کاهش دما و بارش پراکنده در استان‌های شمالی، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور است. 

احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: آسمان اکثر نقاط کشور امروز صاف و آفتابی است و تنها کیفیت هوای کلانشهر‌ها و شهر‌های صنعتی به دلیل پایدار هوا در شرایط ناسالم قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده نیز جوی نسبتاً پایدار در غالب نقاط کشور حکمفرما می‌شود که بر همین اساس شهر‌های صنعتی و کلانشهر‌ها همچنان با آلودگی هوا روبه‌رو می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر وقت روز سه‌شنبه جریانات شمالی وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: طی اواخر وقت روز سه‌شنبه و چهارشنبه افزایش ابر، کاهش دما و بارش پراکنده باران و برف در برخی نقاط استان‌های شمالی، سواحل خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور به‌وقوع می‌پیوندد.
وظیفه توضیح داد: طی روز چهارشنبه نیز وزش باد و بارش پراکنده باران در برخی نقاط مرکزی کشور نیز دور از انتظار نیست و استان تهران نیز در همین روز با رشد ابر و بارش پراکنده مواجه می‌شود.
وی، همدان با ۱۲ درجه زیر صفر را سردترین و راسک با ۲۸ درجه بالای صفر را گرمترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای استان تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۲ درجه بالای صفر رسید که تغییرات محسوسی در ساعت‌های آتی ایجاد نمی‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آتی نیز استان تهران و کلانشهر‌ها با پایداری دما و افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه می‌شوند.
 
تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار